איך הצליחו במקדונלדס לפתות היפסטרים לאכול אצלם
סניף חדש שפתחה רשת המזון המהיר בסידני שבאוסטרליה נועד לדבריה לשמש כ"מעבדה שבה נבחן מאכלים ומשקאות חדשים שעדיין לא הוגשו בסניפינו"
מספר הצעירים בני 19 עד 21 שמבקרים בסניף של מקדונלדס לפחות פעם בחודש ירד ב–11% מאז 2011. מנהלי רשת המזון המהיר באוסטרליה מצאו דרך יצירתית למשוך אליהם את קהל היעד הזה וגם היפסטרים שביום יום כף רגלם לא תדרוך מן הסתם בסניף של רשת מזון מהיר זו או אחרת.
לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

איתמר זהר | אוכל
עורך וכותב במוסף גלריה.
ספר השירה שלו, "נפש חיה", ראה אור ב-1991.
הרומן פרי עטו, "ימים של חורף", ראה אור ב-2002.
תגובות
מדדים של קסם
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי