בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

העסק שמציל אנשים מביקורים בסופרים מדכאים

הגעגועים לתוצרת בשווקים שמעבר לים, יחד עם כישרון להפצת שמועות, הובילו את טלי בר־דוד לפתוח עסק שאוסף מוצרים ממגדלים ויצרני מזון קטנים

22תגובות

אנגליה, 1942. בכרזה שיצר המעצב הגרפי אברהם גיימס עבור משרד המלחמה הבריטי נראית צלחת גדושה בירקות טריים מונחת על שולחן ארוחה, וזה האחרון ניצב מעל ערוגת גן מטופחת ונעוץ בשורשי אדמתה בעזרת סכין ההופך לאת ומזלג ההופך לקלשון. "גדל את מזונך בעצמך", הכריז הסלוגן שליווה את הדימוי הוויזואלי המרשים, והיה חלק מקמפיין שהפציר בצופיו לנצל כל פיסת אדמה פנויה כדי לגדל בה תוצרת חקלאית טרייה לצריכה עצמית. ספינות צי הסוחר הבריטי הופצצו באותם הימים על ידי הצי הגרמני — הפגיעה הקשה בנתיבי אספקת חומרי הגלם למזון...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו