הממתקים האלה היו סוד כמוס. עכשיו קל יותר ליהנות מהם

יצרני מזון זעירים מתקשים לשווק את מרכולתם באופן עצמאי. יוזמה חדשה מסייעת לחלקם להגיע לקהלים חדשים — אם כי עדיין לא לכולם

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מרציפן
רונית ורד
צילום: דן פרץ
רונית ורד
צילום: דן פרץ

"קיץ הוא עונה קשה בענף הממתקים", אומר השוקולטייר והקונפיסייר עודד פנסטר. "חום לא עושה טוב לסוכר ולשוקולד, שנחשבים כבדים יחסית, ורוב האנשים מעדיפים דברי מתיקה קלילים יותר, כמו פירות וגלידות. לי יש מזל, כי למרציפן יש מכורים מושבעים, והם לא יכולים בלי מרציפן". בחמש השנים האחרונות קנה לעצמו המגדנאי הצעיר מוניטין בעיקר בזכות המרציפן שהוא מייצר — עשוי בתהליכים מסורתיים מחומרי גלם איכותיים; נטול תוספות מלאכותיות וחומרים משמרים; וחתוך וארוז בעבודת יד.

רונית ורד

עיתונאית אוכל ומחברת ספרי אוכל ומסעות. מאז שנת 2007 כותבת את המדור "פינת אוכל" במוסף הארץ. המדור עוסק בתרבות אוכל, בהיסטוריה קולינרית ובמסעות אוכל בארץ ובעולם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ