כשמעצב-העל הת'רוויק ממתג משקה אלכוהולי

המיתוג הזריז של "בומביי ספיר", ג'ין שהומצא רק ב–1987, כמשקה פרימיום, כלל אחוזה עתיקה בהמפשייר ומורשת בדויה. את הטאץ' האדריכלי למזקקה סיפק המעצב־הכוכב תומס הת'רוויק, מי שעיצב את הלפיד האולימפי ב-2012

אוליבר ויינרייט, גרדיאן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אוליבר ויינרייט, גרדיאן

תמצאו אותם בכל בר מהודר בעולם, הם מקשטים פרסומות בפריים־טיים ומודעות בגודל בניין שלם, הם מופיעים בחסויות לתערוכות ואי אפשר לוותר עליהם בפתיחות של חנויות — אבל המילה האחרונה בשיווק משקאות אלכוהוליים היא המקום שבו מייצרים את המשקה. פתיחת המפעל לציבור היא כיום עסק נפוץ ורווחי, חלק מהותי מ"חוויית המותג". מאז נפתח המפעל "גינס סטורהאוס" לקהל בשנת 2000, היה המקום לאטרקציה הפופולרית ביותר באירלנד. מיליוני אנשים מבקרים במזקקות הוויסקי של סקוטלנד מדי שנה כדי להתבשם ולהתבסם ממורשת האלכוהול תוך לגימה מהמקור.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ