מאצ'ה לאטה: משקה מריר וירקרק מלהיט את העולם, מתי אצלנו?

מאצ'ה לאטה הפך בשנה האחרונה לאחד המשקאות המבוקשים במערב. קשה למצוא כיום בית קפה ראוי בעולם שאינו מציע אותו והחובבים המושבעים שלו מוציאים עליו מאות דולרים בשנה. אז מה הסיפור שלו ולמה בקושי שמעתם עליו בארץ?

מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
 אבשלום חלוץ
אבשלום חלוץ

שילוב של מסורת יפנית עתיקה והמצאה איטלקית פופולארית הפך בשנה האחרונה לאחד המשקאות המבוקשים במערב. קשה למצוא כיום בית קפה ראוי בלונדון או ניו יורק שאינו מציע אותו, החובבים המושבעים שלו מוציאים עליו מאות דולרים בשנה, והרשתות החברתיות מלאות במאות אלפי תמונות ירקרקות שלו בכוסות מעוצבות.

ההצלחה המרירה של המאצ'ה לאטה, חיבור בין תה המאצ'ה היפני לקפוצ'ינו איטלקי, רק הולכת וגוברת בחודשים האחרונים. בחודש החולף חיפשו אחר המשקה בגוגל יותר אנשים מאי פעם (בעיקר מקנדה, וייטנאם, אוסטרליה, גרמניה, איטליה, וכמובן ארה"ב ובריטניה), ידוענים לוגמים אותו באובססיביות ומתפארים שמדובר בנוזל הבריא ביותר שהם החליקו אל גרונם, ובסניפי סטארבקס, מז'נווה ועד לוס אנג'לס, מבטיחים "זֶן מושלם בכל לגימה" של הגרסה ההמונית שלהם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ