וולטר ווייט וג'סי פינקמן מתאחדים במטרה לשכר אתכם

שני כוכבי שובר שורות השיקו מותג מסקל חדש והצטרפו לטרנד הכי גדול של הוליווד - משקה אלכוהולי לכל סלב

איתן לשם
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
קרנסטון ופול
קרנסטון ופול. הכל התחיל עם פי. דידי?
איתן לשם

אחרי שבועות של טיזינג באינסטגרם, שהצית בלבבות המעריצים תקוות לגבי איחוד ממשמש ובא ל"שובר שורות", גילה אהרון פול את הכוונות האמיתיות מאחורי התמונות המגרות בצוותא עם בריאן קרנסטון. שני השחקנים ששיתפו פעולה בסדרת הלהיט אמנם חוזרים לעבוד יחד, אך הפעם רק כבעלים של מותג אלכוהולי חדש.

שני הכוכבים ינסו למכור לכם מסקל, משקה מקסיקני מסורתי המיוצר מצמח האגבה, בעזרת קריצה נוספת לסדרה, הפעם באמצעות שם המשקה -  Dos Hombres, שמרפרר הן לארץ מוצא של המשקה עצמו והן לארץ הקרטלים שמדרום לגבול. הבקבוק החדש מוצא למכירה באתר אינטרנט מיוחד, שם תוכלו לרכוש 750 מ"ל של "הבלנד הייחודי" ב-62 דולר.

View this post on Instagram

Three years ago we sat in a sushi bar in New York. Talking about life and what we could possibly do down the road together. We had the time of our lives while shooting Breaking Bad and truly built a very special bond. Knowing that we couldn’t share the screen for quite a while - our thoughts turned to a new project. We sipped cocktails and thought about what it should be. The younger one looked at his drink and said, you know what we should do? We should do a really special Mezcal. The older one said, you mean the liquor with a worm at the bottom? Nah, that was just some bullshit gimmick, I mean real, artesanal Mezcal made by hand in Mexico. After that dinner we couldn’t get the idea out of our heads. So, we started traveling to Oaxaca to see if we could find it, and we mean it had to be “it,” something so damn good even people who don’t think they like Mezcal will love it. It had to be perfect or we weren’t going to do it. We searched high and low all over Oaxaca, met incredible people along the way and after a beautiful yet grueling search throughout that majestic landscape we believed we may have found our place. Our Mezcal. It was on a dirt-road, in tiny village, hours away from the center of town, we found it and it was perfect. Holy shit it was perfect. We looked at each other and just simply nodded. This is it. We named it Dos Hombres - two guys on a quest. It’s been a long and crazy journey and we couldn’t be happier to share this with you and the rest of the world. We are crazy about the taste, the aroma, and the versatility of this smokey, age-old alcohol. Try it, and let us know what you think. We are certain you will love it. Well, that’s our story. What’s yours? Go to Doshombres.com to get a bottle of your own. Follow us at @Doshombres and @Mezcal to hear more about Mezcal and Dos Hombres. — AP & BC 📷 @coryt

A post shared by Aaron Paul (@aaronpaul) on

פול גם פירט, בפוסט ארוך באינסטגרם, כיצד התגלגל ועלה הרעיון. "נהנינו מאוד מהעבודה על שובר שורות, נוצר בינינו קשר אמיתי. אבל ידענו – שלפחות בתקופה הקרובה – לא נוכל לעבוד על המסך שוב ביחד", הוא כתב. משם הוא פונה להסביר כיצד ביקור במסעדת סושי העלה בהם את הרעיון לייצר משקה איכותי, שייתן להם גם את התירוץ להמשיך ולהישאר בקשר חברי. שלוש שנים אחרי המפגש ההוא  Dos Hombres נולד והגיח לעולם.

ההודעה הזו של צמד כוכבי שובר שורות, היא רק החותמת הסופית של הטרנד הגדול ביותר בעולם המשקאות – מותגים אלכוהוליים בבעלות סלבריטאים. הרשימה, החלקית מאוד, מעוררת השתאות – בוב דילן, רייאן ריינולדס, ברוס וויליס, ג'ורג' קלוני, מתיו מקונוהיי, קונור מקרגור, ג'יי. זי, דייויד בקהאם, דרו ברימור ועוד ועוד. 

"פי דידי היה הראשון, ולאור ההצלחה שלו כולם החליטו לנהור אחריו", סיפרה קייט לאופר – יח"צנית הוליוודית שעבדה עם כמה מהשמות שהוזכרו כאן – למגזין insidehook. השותפויות של הראפר עם מותגי האלכוהול שבבעלותו – וודקה סירוק וטקילה דלאון – הובילו אותו להצהיר על רווחים של 825 מיליון דולר. השורה התחתונה והזוהרת לא נעלמה מעיניהם של המפורסמים ששעטו לעבר ההכנסה, היחסית קלה, הנוספת.

ואולם, עבור חלקם מדובר בתשוקה של ממש שלא פעם גם עולה להם בכאבי כיס אמיתיים. אחד כזה הוא הבמאי סטיבן סודברג וה-Singani 63 שלו. "לקח לי חמש שנים להחדיר את המותג לאמריקה, וגם אז בסופו של דבר הפסדתי המון כסף", הוא סיפר. האפיזודה הזו לא מנעה ממפורסמים רבים ללכת בדרכו ולרכוש, או ליצור מאפס, מותגי אלכוהול שירחיבו את אפיק ההכנסה שלהם ויתנו להם עוד משהו לעסוק בו. 

האם המסקל החדש של פול וקרנסטון יהפוך ללהיט או יושלח לפח המחזור של ההיסטוריה? רק הזמן יגלה ואולי אף יעניק לנו איחוד אמיתי של כוכבי הסדרה העצומה זו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ