וולטר ווייט וג'סי פינקמן מתאחדים במטרה לשכר אתכם

שני כוכבי שובר שורות השיקו מותג מסקל חדש והצטרפו לטרנד הכי גדול של הוליווד - משקה אלכוהולי לכל סלב

איתן לשם - צרובה
איתן לשם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
קרנסטון ופול
קרנסטון ופול. הכל התחיל עם פי. דידי?
איתן לשם - צרובה
איתן לשם

אחרי שבועות של טיזינג באינסטגרם, שהצית בלבבות המעריצים תקוות לגבי איחוד ממשמש ובא ל"שובר שורות", גילה אהרון פול את הכוונות האמיתיות מאחורי התמונות המגרות בצוותא עם בריאן קרנסטון. שני השחקנים ששיתפו פעולה בסדרת הלהיט אמנם חוזרים לעבוד יחד, אך הפעם רק כבעלים של מותג אלכוהולי חדש.

שני הכוכבים ינסו למכור לכם מסקל, משקה מקסיקני מסורתי המיוצר מצמח האגבה, בעזרת קריצה נוספת לסדרה, הפעם באמצעות שם המשקה -  Dos Hombres, שמרפרר הן לארץ מוצא של המשקה עצמו והן לארץ הקרטלים שמדרום לגבול. הבקבוק החדש מוצא למכירה באתר אינטרנט מיוחד, שם תוכלו לרכוש 750 מ"ל של "הבלנד הייחודי" ב-62 דולר.

פול גם פירט, בפוסט ארוך באינסטגרם, כיצד התגלגל ועלה הרעיון. "נהנינו מאוד מהעבודה על שובר שורות, נוצר בינינו קשר אמיתי. אבל ידענו – שלפחות בתקופה הקרובה – לא נוכל לעבוד על המסך שוב ביחד", הוא כתב. משם הוא פונה להסביר כיצד ביקור במסעדת סושי העלה בהם את הרעיון לייצר משקה איכותי, שייתן להם גם את התירוץ להמשיך ולהישאר בקשר חברי. שלוש שנים אחרי המפגש ההוא  Dos Hombres נולד והגיח לעולם.

ההודעה הזו של צמד כוכבי שובר שורות, היא רק החותמת הסופית של הטרנד הגדול ביותר בעולם המשקאות – מותגים אלכוהוליים בבעלות סלבריטאים. הרשימה, החלקית מאוד, מעוררת השתאות – בוב דילן, רייאן ריינולדס, ברוס וויליס, ג'ורג' קלוני, מתיו מקונוהיי, קונור מקרגור, ג'יי. זי, דייויד בקהאם, דרו ברימור ועוד ועוד. 

"פי דידי היה הראשון, ולאור ההצלחה שלו כולם החליטו לנהור אחריו", סיפרה קייט לאופר – יח"צנית הוליוודית שעבדה עם כמה מהשמות שהוזכרו כאן – למגזין insidehook. השותפויות של הראפר עם מותגי האלכוהול שבבעלותו – וודקה סירוק וטקילה דלאון – הובילו אותו להצהיר על רווחים של 825 מיליון דולר. השורה התחתונה והזוהרת לא נעלמה מעיניהם של המפורסמים ששעטו לעבר ההכנסה, היחסית קלה, הנוספת.

ואולם, עבור חלקם מדובר בתשוקה של ממש שלא פעם גם עולה להם בכאבי כיס אמיתיים. אחד כזה הוא הבמאי סטיבן סודברג וה-Singani 63 שלו. "לקח לי חמש שנים להחדיר את המותג לאמריקה, וגם אז בסופו של דבר הפסדתי המון כסף", הוא סיפר. האפיזודה הזו לא מנעה ממפורסמים רבים ללכת בדרכו ולרכוש, או ליצור מאפס, מותגי אלכוהול שירחיבו את אפיק ההכנסה שלהם ויתנו להם עוד משהו לעסוק בו. 

האם המסקל החדש של פול וקרנסטון יהפוך ללהיט או יושלח לפח המחזור של ההיסטוריה? רק הזמן יגלה ואולי אף יעניק לנו איחוד אמיתי של כוכבי הסדרה העצומה זו.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ