קוקו: שותפה אידיאלית, גמישה וספונטנית בארוחות - לאכול או לא לאכול - הארץ

קוקו: שותפה אידיאלית, גמישה וספונטנית בארוחות

היא קלה לעיכול ומתאימה למצבים של חולשה ועייפות. את קוקו, תערובת דגנים מהמטבח המקרוביוטי היפני, לא כדאי לשמור רק לדייסה אלא לשלב גם בקציצות, פשטידות ופנקייקים

רחל טלשיר
רחל טלשיר

אומרים שאוכל בריא דורש זמן רב וגם כישרון וחריצות. אז אומרים. קוקו, מבטאים כמו יוקו אונו, היא תערובת דגנים מהמטבח המקרוביוטי היפני. היא מתפקדת במטבח כמן סו־שף שיודע לשדרג ובמהירות כל מאכל. כמעט. בהשמטה בוטה של כל הצ'י והיאנג, רק כדי לא לאבד קוראים כבר בפתיחה, הקוקו, במופע הקלאסי שלה, מורכבת מתערובת של אורז מלא, אורז מתוק, שיבולת שועל ושומשום. הדגנים עוברים תהליך קלייה שנותן להם, כך גורסים המומחים, את האיכות המחממת מבחינה סינית שבשמה לא אנקוב כדי לא לעצבן. ולאחריו גם טחינה דקה לטובת עיכול קל עוד יותר. גם לאורז וגם לשיבולת השועל מיוחסות סגולות מיטיבות רבות. כדי לא להרגיז מוטב להשתמש במונחים מערביים ולומר כי הקוקו עשירה בסיבים תזונתיים, חלבון, סידן ושומן בריא.

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ