לאכול או לא לאכול

מהפך: הכיבוש לא משחית, להיפך - משפר את הפרוביוטיקה במערכת העיכול

זו לא "החמצה" כי אין בתהליך חומץ או לימון: מדובר ב"כיבוש" או "התססה" של ירקות, המשפרים את הפרוביוטיקה בגוף, ולדברי טלי בן ארי, זה גם עזר להבריא אותה מפיברומיאלגיה. ככה עושים זאת נכון

רחל טלשיר
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רחל טלשיר

החלטתי, לכבוד טו בשבט, להחליף ייבוש (של פירות) בכיבוש. כיבוש ולא החמצה, אגב: בכל פעם שאמרתי "להחמיץ" תיקנו אותי המומחים והמליצו לומר "לכבוש" או "להתסיס".

התחלתי בסדנת כיבוש אצל טלי בן ארי וקרן איילה אזולאי. בן ארי מתסיסה כבר יותר משלוש שנים. התחביב הראשי שלה הוא מיקרואורגניזמים מועילים. זה קשור גם במחלת הפיברומיאלגיה שממנה הבריאה, לפי עדותה, באמצעות פרוטוקול שגיבשה בעצמה אחרי מסע ייסורים של ניסוי ותעיה. לפי אותו פרוטוקול היא מטפלת בחולי פיברומיאלגיה. על השאלה האם יש לה תואר או הסמכה, היא עונה: "אני מציגה את עצמי כמטפלת בת־זונה וכך מדלגת על הוויכוח עם החוק שאוסר על מי שאינם דיאטנים קליניים בהכשרתם להשתמש בתואר מטפלים בתזונה".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ