בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לאכול או לא לאכול

מהפך: הכיבוש לא משחית, להיפך - משפר את הפרוביוטיקה במערכת העיכול

זו לא "החמצה" כי אין בתהליך חומץ או לימון: מדובר ב"כיבוש" או "התססה" של ירקות, המשפרים את הפרוביוטיקה בגוף, ולדברי טלי בן ארי, זה גם עזר להבריא אותה מפיברומיאלגיה. ככה עושים זאת נכון

38תגובות
טלי בן ארי (משמאל) וקרן איילה אזולאי עם הכבושים. יכול לשפר את ייצור הסרוטונין במערכת העיכול ולשפר מצב רוח
מוטי מילרוד

החלטתי, לכבוד טו בשבט, להחליף ייבוש (של פירות) בכיבוש. כיבוש ולא החמצה, אגב: בכל פעם שאמרתי "להחמיץ" תיקנו אותי המומחים והמליצו לומר "לכבוש" או "להתסיס". התחלתי בסדנת כיבוש אצל טלי בן ארי וקרן איילה אזולאי. בן ארי מתסיסה כבר יותר משלוש שנים. התחביב הראשי שלה הוא מיקרואורגניזמים מועילים. זה קשור גם במחלת הפיברומיאלגיה שממנה הבריאה, לפי עדותה, באמצעות פרוטוקול שגיבשה בעצמה אחרי מסע ייסורים של ניסוי ותעיה. לפי אותו פרוטוקול היא מטפלת בחולי פיברומיאלגיה. על השאלה האם יש לה תואר או הסמכה, היא עונה:...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו