מיתוג צמחוני — זה טוב או רע לעסקים?

מיהו "האדם החדש" שאליו פונה אבי יפרח, אשר הכריז על מלון "דיאגילב" בתל אביב כצמחוני, האם זה יתגלה כמהלך מוביל, ומה גילתה חוקרת מאוניברסיטת קורנל על מוצרים המוגדרים "אורגניים"

רחל טלשיר
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
רחל טלשיר

השאלה האם כדאי להשתמש במילים "צמחוני" ו"טבעוני" במיתוג של עסקים היא נושא למאמרים, מחקרים וגם ויכוחי ברזייה. המצדדים סבורים כי יש בשימוש כזה יתרונות של בידול והבלטה, ובנוסף: פניה ישירה לקהלים שמזדהים עם שמירה על זכויות בעלי החיים. מנגד יש מי שמזהירים מפני הרתעת ציבור רחב שעדיין מקשר את המילים האלה עם אורח חיים סגפני בכלל ואוכל לא טעים בפרט.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ