בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מיתוג צמחוני — זה טוב או רע לעסקים?

מיהו "האדם החדש" שאליו פונה אבי יפרח, אשר הכריז על מלון "דיאגילב" בתל אביב כצמחוני, האם זה יתגלה כמהלך מוביל, ומה גילתה חוקרת מאוניברסיטת קורנל על מוצרים המוגדרים "אורגניים"

2תגובות
הבר של מלון "דיאגילב" עם גינת צמחי תבלין
מוטי מילרוד

השאלה האם כדאי להשתמש במילים "צמחוני" ו"טבעוני" במיתוג של עסקים היא נושא למאמרים, מחקרים וגם ויכוחי ברזייה. המצדדים סבורים כי יש בשימוש כזה יתרונות של בידול והבלטה, ובנוסף: פניה ישירה לקהלים שמזדהים עם שמירה על זכויות בעלי החיים. מנגד יש מי שמזהירים מפני הרתעת ציבור רחב שעדיין מקשר את המילים האלה עם אורח חיים סגפני בכלל ואוכל לא טעים בפרט. בניסיון לברר את הנושא פניתי לאבי יפרח, הבעלים של מלון "דיאגילב" התל אביבי, שלאחרונה מותג כמלון צמחוני. יפרח עצמו, ייאמר מראש, אינו צמחוני. זאת ועוד: במלון...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו