גלוטן? עוד לא הכרתם את הלקטינים

הם חלבונים המצויים בקטניות, דגנים, אגוזים וירקות סולניים ולא אחת הם גורמים בעיות עיכול, אלרגיות ועוד. מתברר שדווקא המהפכה הבריאותית הגדילה את נוכחותם, ויועצת הבריאות גלי הנדל מסבירה איך להימנע מנזקם

רחל טלשיר
רחל טלשיר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
רחל טלשיר
רחל טלשיר

שיטת האכילה המכונה צום לקטינים (lectin, חלבון קושר סוכר), או ניקוי לקטינים, מבוססת על ההנחה שמניעתם לתקופה מוגבלת עשויה לחולל שיפור בריאותי. הלקטינים נמצאים בכמויות גבוהות יחסית בזרעים של קטניות (עדשים, שעועית, סויה) בדגנים (חיטה, שיפון שעורה), באגוזים וזרעים, ובירקות ממשפחת הסולניים.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

רחל טלשיר

רחל טלשיר | לאכול או לא לאכול

בעלת טור "לאכול או לא לאכול"

racheltalshir@gmail.com

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ