"לחיים": מותג הסושי היהודי שכובש את אמריקה

הרב אלכס שנדרובסקי בסך הכל ניסה למצוא אוכל כשר שיהיה קל, מהיר ונוח להגשה באירועים ובמסיבות. בתוך שלושה חודשים הפך הסושי הכשר "לחיים" לאחד המותגים החזקים בעמק הסיליקון ובין לקוחותיו המובילים נמצאת חברת גוגל. עכשיו, כשכבר לא מדובר רק ביהודים, שנדרובסקי חולם להפוך למקדונלד'ס של הסושי הכשר

עומר שוברט
סן פרנסיסקו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עומר שוברט
סן פרנסיסקו

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ