"לחיים": מותג הסושי היהודי שכובש את אמריקה

הרב אלכס שנדרובסקי בסך הכל ניסה למצוא אוכל כשר שיהיה קל, מהיר ונוח להגשה באירועים ובמסיבות. בתוך שלושה חודשים הפך הסושי הכשר "לחיים" לאחד המותגים החזקים בעמק הסיליקון ובין לקוחותיו המובילים נמצאת חברת גוגל. עכשיו, כשכבר לא מדובר רק ביהודים, שנדרובסקי חולם להפוך למקדונלד'ס של הסושי הכשר

עומר שוברט
סן פרנסיסקו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עומר שוברט
סן פרנסיסקו

הסניף המרכזי של Royal Hawaiian Seafood בדרום סן פרנסיסקו הוא לא בדיוק המקום הטבעי למצוא בו משרד של רב. לכאן מגיעים מדי בוקר המובחרים שבדגים ובפירות הים ונשלחים אל מסעדות היוקרה והמלונות הנחשבים של קליפורניה. על הקיר המרכזי כל מסעדה היא מגנט קטן, שמשמש למעקב אחר ההזמנות. מתגאים כאן במיוחד במגנט של French Laundry, המסעדה הנודעת של תומס קלר, כמו גם בלא מעט מגנטים של מסעדות ממושלנות אחרות ומלונות יוקרה. ב–25 שנות פעילותה נהפכה Royal Hawaiian Seafood לתו תקן לדגה משובחת ולא פחות חשוב מכך, למותג המזוהה עם ערכים של קיימות, אקולוגיה ימית ושמירה על הסביבה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ