שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

השירות הבלגי שמחבר בין בשלנים מוכשרים לסועדים רעבים

שירות חדש בבריסל מקשר בין שפים ובשלנים מוכשרים לבין רבבות לקוחות המעוניינים לרכוש את בישוליהם הביתיים. חברות הקייטרינג המקצועיות אינן שבעות רצון, אבל שפים בעלי מסעדות כבר מצטרפים ליוזמה

שלמה פפירבלט
בריסל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שלמה פפירבלט
בריסל

בדומה לשירות UBER המחבר דרך האינטרנט בין נהג פרטי לנוסע פוטנציאלי במחיר מופחת, גם שירות Menu Next Door מאפשר חיבור דומה ולקוחותיו יכולים לרכוש ארוחת ערב גורמה שהכין בעבורם שף פרטי או בשלן מוכשר אחר במטבחו, והוזמנה ושולמה בדרך דומה. השירות פועל כבר כמה חודשים בבריסל, בהצלחה הולכת וגדלה.

לפני חצי שנה השיק הבלגי ניקולא ואן רימנאן את השירות — תחילה כקבוצת פייסבוק, אחר כך גם כאתר אינטרנט, ובקרוב גם כאפליקציה, ועד כה כבר נהנו מהשירות כ–40 אלף משתמשים. ואן רימנאן, שהיה בעבר יועץ לחברות סטארט־אפ, נוכח לדעת כי "אנשים רבים הפסיקו לבשל לעצמם. הם יוצאים למסעדות או מזמינים אוכל ממסעדות מזון מהיר במשלוחים. לעומת זאת, יש בכל שכונת מגורים בבריסל שפים ללא תעסוקה, בשלנים ובשלניות חובבים אך מוכשרים ובעלי ניסיון, וכן תלמידי בתי ספר לבישול, שיכולים בדרך זאת להרוויח כסף טוב ולמכור ארוחות ללקוחות שישלמו הרבה פחות מאשר במסעדות או במשלוחים — תמורת מזון איכותי מחומרי גלם מעולים".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ