משולש קטן, תרמית גדולה: צרכנים זועמים על שינוי גודל הטובלרון

בחברת "טובלרון" החליטו לייצר את השוקולד כשהוא בעל רווחים גדולים יותר בין המשולשים האיקוניים. מטרת העל: לגרוף יותר רווחים

רוני קשמין
רוני קשמין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רוני קשמין
רוני קשמין

היו זמנים בהם טובלרון היה סמל סטטוס, מצרך חובה לשבים מטיול בחו"ל לאלו שנותרו מאחור. היום, כשאפשר למצוא את שרוולי השוקולד האקזוטי (לשעבר) כמעט בכל מקום, נראה כאילו נמוג משהו מקסמו, והנה חלפה לה תהילת עולם. באיזשהו מקום, ובדומה לחברות אופנה מסוימות שחדרו לשוק המקומי, אפשר כי דווקא עצם העובדה שטובלרון הפך לשוקולד בר השגה – נגסה במידת מה במעמדו. היום, כשאפשר למצוא אותו גם בפיצוציות שכונתיות, סביר יותר לפסוח עליו בדיוטי פרי, או לפחות לספח אליו שקיות גדושות m&m (גם אותן נמצא כאן) ושאר טובין.   

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ