בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

משולש קטן, תרמית גדולה: צרכנים זועמים על שינוי גודל הטובלרון

בחברת "טובלרון" החליטו לייצר את השוקולד כשהוא בעל רווחים גדולים יותר בין המשולשים האיקוניים. מטרת העל: לגרוף יותר רווחים

19תגובות
טובלרון
Alastair Grant/אי־פי

היו זמנים בהם טובלרון היה סמל סטטוס, מצרך חובה לשבים מטיול בחו"ל לאלו שנותרו מאחור. היום, כשאפשר למצוא את שרוולי השוקולד האקזוטי (לשעבר) כמעט בכל מקום, נראה כאילו נמוג משהו מקסמו, והנה חלפה לה תהילת עולם. באיזשהו מקום, ובדומה לחברות אופנה מסוימות שחדרו לשוק המקומי, אפשר כי דווקא עצם העובדה שטובלרון הפך לשוקולד בר השגה – נגסה במידת מה במעמדו. היום, כשאפשר למצוא אותו גם בפיצוציות שכונתיות, סביר יותר לפסוח עליו בדיוטי פרי, או לפחות לספח אליו שקיות גדושות m&m (גם אותן נמצא כאן) ושאר טובין....

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו