מוגזם כמה שזה טעים: הפיצות החדשות של אסף גרניט שוות את תלאות ההזמנה - חדשות האוכל - הארץ

מוגזם כמה שזה טעים: הפיצות החדשות של אסף גרניט שוות את תלאות ההזמנה

שרשרת של טעויות ליוותה את הזמנת הפיצות החדשות של אסף גרניט בדומינוס, עד שנחתו על שולחנו של המבקר. איך למרות הכל זה הסתיים בטעם טוב?

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
דני בר-און
דני בר-און

הזמנת פיצה דומינוס באינטרנט היא חוויה של המאה ה-21. האתר נוצץ ומושקע, עם תמונות זוהרות של פיצה במגוון זוויות ארוטיות ומנגנון הזמנה משומן ומתוחכם. בסיום ההזמנה מבטיח לך המחשב שהפיצה תגיע תוך חצי שעה ושעון עצר סופר לנגד עיניך את השניות לאחור, מלווה באינפוגרפיקה מרשימה שמציגה את תהליך ההתקדמות משלב ההזמנה, הכניסה לתנור, ועד סיום העיכול. נשענתי לאחור וצפיתי בשניות הנוקפות, אבל עשר דקות אחרי שההזמנה נשלחה הגיע פתאום טלפון מהמאה ה-20. סניף דומינוס בפלורנטין על הקו. "האתר שלח בטעות את ההזמנה לבת ים", הסביר לי הפיציולו בערך כך, "הם ביטלו את זה והעבירו את ההזמנה אלי, זה קורה ברחובות מסוימים. זה ייקח מעכשיו חצי שעה. אני צריך לחייב את האשראי שלך בטלפון, ואם אתה רוצה להיות רגוע תתקשר אליהם ותוודא שהם לא גבו ממך פעמיים. אני לא מאמין שזה קרה, אבל אם אתה רוצה להיות רגוע...זה עניין שלך. ובפעם הבאה תזמין אולי בטלפון". מי לא רוצה להיות רגוע כשהזמין שלוש פיצות ב-195 שקל, ועוד על חשבון ענף העיתונות שנאבק על קיומו? צלצלתי בת ימה והבטיחו לי שהכל בסדר. הפיצה היתה בדלת 38 דקות אחרי ההזמנה, אבל שלא כמו במערכון ההוא של החמישיה הקאמרית, למרות האיחור הקל היא לא היתה קרה והשליח לא הציע הצעות מגונות כפיצוי.

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ