רוני קשמין
רוני קשמין
רוני קשמין
רוני קשמין

אם אפשר היה לחלק את המבקרים באיקאה לשני חלקים, אזי החלק ראשון היה ודאי מורכב מאותם האנשים, מוזרים ככל שיהיו, שמגיעים לאיקאה כדי לרכוש רהיטים בהרכבה עצמית. החלק השני הוא ערב רב, מורכב מאלו שהגיעו לפרבר שינה כלשהו, נגיד נתניה, ראשון לציון או כל מקום אחר בעולם לצורך העניין, בעל כורחם; מלווים את חבריהם הקונים, מבוגרים אחראים, שבאים בשביל הנרות הריחניים אבל לעומתם יותר מתעניינים במה שקורה אחרי הקופה - בנקניקייה בלחמנייה או בכדורי הבשר השוודים. בחברה הבינלאומית, מסתבר, מודעים למדי גם לכוח הקנייה המתעורר הנ"ל ולחשקיו הגחמניים. אם כדי להתאים את החברה לאופי המשתנה של הצרכנים או אם כדי למכור להם עוד רהיטים – התוצאה היא יותר ויותר אנשים שממתינים בתור לאוכל.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ