בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המצאה אמריקאית לקינוח: חומוס שוקולד

אחרי שהחומוס ביסס את מעמדו באמריקה כמזון בריאות, הגיע השלב הגדול הבא: חומוס לקינוח. שלחנו את כתבנו חיים הנדוורקר לטעום ואלו מסקנותיו

8תגובות

שוק החומוס בארצות הברית נמצא בצמיחה דרמטית בעשור האחרון ובשנים הקרובות הוא עשוי להגיע להיקף של מיליארד דולר, בד בבד עם התייקרות חומר הגלם, כפי שפורסם לאחרונה. חברות המזון מנסות לנגוס בנתחים של השוק המתפתח הזה על ידי ייצור חומוס ושיווקו, בין אם בגרסה המוכרת לנו מהמרכולים הישראלים ובין אם בווריאציות שונות ומשונות, למשל עם זיתים, שום, צ׳יפוטלה, ארטישוק, פלפל אדום, תבלינים חריפים למיניהם וזאת כדי לתפוס לעצמן נישות בתוך השוק הזה. כעת הגיע תורו של החומוס לעלות על השולחן כמנה אחרונה. החברה הראשונה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו