בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

את עוגיית השוקולד־צ'יפס הזו אני לא אקנה שוב

היו לעלית כל הכלים להבריק עם עוגיות השוקולד־צ'יפס החדשות אבל הם הלכו על בינוניות והפסידו לעוגיות השולטות בשוק

17תגובות
האריזה האדומה של עלית. עוגיית שוקולד צ'יפס בהירה קלאסית, עם שבבי שוקולד מריר ותחתית שוקולד חלב. הציון: 7
מגד גוזני

זו היתה שעה הרת גורל לעולם החטיפים הישראלי. בידיה של עלית ניתנה, בלשונו של עזריאל קרליבך, "שאנסה אדירה" — להדיח ממעמד הבכורה עוגייה ששולטת במגרש כבר שנים ארוכות. על פניו, היו לעלית כל הכלים לכך — מחלקת מחקר ופיתוח מנוסה, מפעל מקומי, מערך הפצה משומן, מנוף חזק על הקמעונאים וגישה בלתי אמצעית לקהל הישראלי. אך כגודל הציפיות וכגודל האתגר, כך גודל האכזבה. הקרב הוא בליגה של הגדולים, במגרש היוקרתי של עוגיות השוקולד צ'יפס. מחזיקת הגביע הנצחית בישראל היא חברת "מרבה" ההולדית ובעיקר "37%" הידועה שלה, עוגייה...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו