מה עושות מלצריות שמסתמכות על טיפים עם לקוחות מטרידים

מלצרים – ובעיקר מלצריות – במסעדות ברחבי ארצות הברית עוסקים בחישובים – עד כמה הם יכולים להרשות ללקוחות להרחיק לכת בהתנהגות מטרידה, ושוקלים אותה כנגד הטיפים שעליהם לקבל כדי להשתכר למחייתם. כך עובד האיזון שבין הטרדה לטיפ

קטרין איינהורן ורייצ'ל אברמס, ניו יורק טיימס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
קטרין איינהורן ורייצ'ל אברמס, ניו יורק טיימס

משחק של איזון עדין מתרחש בכל ערב במסעדות בכל רחבי אמריקה: מלצרים, או ליתר דיוק מלצריות, שמסתמכים על טיפים לפרנסתם צריכים להחליט היכן לסמן את הקו במקרים שבהם לקוחות מרחיקים לכת בהתנהגותם המטרידה. הם מתעלמים מהערות על הגוף שלהם, צוחקים כשלקוח מציע להם לצאת לדייט ומתעלמים מהתנהגות שגורמת להם אי נוחות או כעס, וכל זה כדי לקבל טיפ של שני דולרים, או אפילו עשרים דולר.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ