בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מה עושות מלצריות שמסתמכות על טיפים עם לקוחות מטרידים

מלצרים – ובעיקר מלצריות – במסעדות ברחבי ארצות הברית עוסקים בחישובים – עד כמה הם יכולים להרשות ללקוחות להרחיק לכת בהתנהגות מטרידה, ושוקלים אותה כנגד הטיפים שעליהם לקבל כדי להשתכר למחייתם. כך עובד האיזון שבין הטרדה לטיפ

13תגובות
מלצרית סופרת את הטיפ
Bloomberg

משחק של איזון עדין מתרחש בכל ערב במסעדות בכל רחבי אמריקה: מלצרים, או ליתר דיוק מלצריות, שמסתמכים על טיפים לפרנסתם צריכים להחליט היכן לסמן את הקו במקרים שבהם לקוחות מרחיקים לכת בהתנהגותם המטרידה. הם מתעלמים מהערות על הגוף שלהם, צוחקים כשלקוח מציע להם לצאת לדייט ומתעלמים מהתנהגות שגורמת להם אי נוחות או כעס, וכל זה כדי לקבל טיפ של שני דולרים, או אפילו עשרים דולר. אמלי הרד, מלצרית צעירה בדוכן המבורגרים בג'ורג'יה, נתקלה פעם בלקוח שהחזיק בידו את הטיפ שלה ואמר, "אז תתני לי את המספר שלך?" היא רשמה את...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו