${m.global.stripData.hideElement}

 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הצרפתים מתמכרים להמבורגר וזונחים את הבגט

קפיצה במכירות ההמבורגר הופכת את המאכל הכל-אמריקני לטוען ראוי לתואר המזון המהיר האהוב כרגע בצרפת, כשהוא מעפיל על הבכורה שהייתה שמורה קודם לכריכי האם וחמאה מסורתיים

7תגובות
מק בגט של מקדונלדס
ERIC PIERMONT / AFP

בפעם הראשונה בהיסטוריה, הצרפתים קנו יותר המבורגרים מאשר את כריכי הבגט הקלאסיים (jambon-beurre), המשוחים בחמאה ומעליה פרוסות ז'מבון, שעד כה היו למזון המהיר הפופולרי ברחבי צרפת ונחשבו למנת דגל ועוגן במזנוני הביסטרו, הבולנז'רי, בתי כלבו ודוכני הכריכים. לפי נתוני חברת Gira Conseil לייעוץ ארגוני בתחום הקולינרי ואם לכמת את הסנסציה במספרים, נמכרו 1.46 מיליארד המבורגרים בשנה שעברה, לעומת 1.22 מיליארד כריכי ז'מבון מסורתיים. המשמעות היא שלראשונה, האומה שאולי הכי גאה ומזוהה עם הקולינריה שלה – עברה שינוי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#