בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מינון נכון של טחינה יהפוך חומוס מקופסה למעדן נדיר? איזה קשקוש

הפרסומת החדשה ל"חומוס אחלה" הולכת ראש בראש נגד החומוסיות. לא שה־40/30/20 אחוזי טחינה באמת מתחרים בהן, או אפילו עולים על חומוס אחלה הרגיל, אבל בשטראוס גילו כי כנות לא מביאה קונים

48תגובות
החומוס החדש עם רמות הטחינה המשתנות
סטודיו שטראוס

כמה פרסומות ראיתם בחיים שוב ושוב, ועדיין לא הבנתם אותן עד הסוף? כזו היא הפרסומת החדשה של "חומוס אחלה". בזה אחר זה מגיעים למין טירה עתיקה כמה ברוני חומוס מקומיים, נון־אקטורס, מה שנקרא. הם באים במכוניות יוקרה, ומתיישבים סביב שולחן עגול לישיבת חירום. מי שמנהל את הישיבה הוא דווקא כן שחקן, אבל לא נדקדק בקטנות. החומוסאים, המוצגים כעברייני צמרת שמסריחים מכסף, מוטרדים מכך שהולכים לגנוב להם את הפרנסה. בזמן האחרון, הם מדווחים זה לזה, הלקוחות מרחרחים לגבי מינון הטחינה בחומוס שלהם. בשלב הזה מתחוור שהסיבה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו