בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כשענקית הפסטה הגדולה בעולם מנסה לחשוב מחוץ לקופסה

יצרנית הפסטה "ברילה" החליטה להיכנס לעולם המסעדנות ותוך זמן קצר פתחה חמש מסעדות בארצות הברית, שלוש מהן ברחוב אחד בניו יורק. אז מי צריך להתחיל לדאוג מהמהלך?

6תגובות
שלוש צנצנות של פסטה ברילה
צח יוקד

לכו לכל מסעדה איטלקית, בתל-אביב או בניו-יורק, תשאלו את אחראי המשמרת באיזו פסטה הם משתמשים והוא יסביר לכם בשפה מפולפלת ובלשון חלקלקה על איכות הספגטי וטיב המוצר. יש מסעדות שיגדילו לעשות ובאותיות של קידוש לבנה יתפארו מעל גבי התפריט, או באתר האינטרנט, שאת הפסטה שלהם הם מייצרים במקום, מה שנקרא 'פסטה תוצרת בית'. עבור אותן מסעדות, כמו גם עבור מרבית הלקוחות, ייצור הפסטה במסעדה מהווה סוג של תו-תקן, חותמת המעידה על איכות גבוהה שעומדת בניגוד לייצור התעשייתי של הפסטה ההמונית שמגיעה בקופסאות קרטון...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו