כשענקית הפסטה הגדולה בעולם מנסה לחשוב מחוץ לקופסה

יצרנית הפסטה "ברילה" החליטה להיכנס לעולם המסעדנות ותוך זמן קצר פתחה חמש מסעדות בארצות הברית, שלוש מהן ברחוב אחד בניו יורק. אז מי צריך להתחיל לדאוג מהמהלך?

צח יוקד
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
צח יוקד

לכו לכל מסעדה איטלקית, בתל-אביב או בניו-יורק, תשאלו את אחראי המשמרת באיזו פסטה הם משתמשים והוא יסביר לכם בשפה מפולפלת ובלשון חלקלקה על איכות הספגטי וטיב המוצר. יש מסעדות שיגדילו לעשות ובאותיות של קידוש לבנה יתפארו מעל גבי התפריט, או באתר האינטרנט, שאת הפסטה שלהם הם מייצרים במקום, מה שנקרא 'פסטה תוצרת בית'. עבור אותן מסעדות, כמו גם עבור מרבית הלקוחות, ייצור הפסטה במסעדה מהווה סוג של תו-תקן, חותמת המעידה על איכות גבוהה שעומדת בניגוד לייצור התעשייתי של הפסטה ההמונית שמגיעה בקופסאות קרטון גדולות.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ