בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הפיצה המזויפת של גוגל גילתה לה את כל הסודות הכמוסים שלכם

"Doctor Fork" הוא מותג פיצה שהמציאה ענקית הטכנולוגיה כדי לבחון כיצד ניתן לשפר את יעילות הפרסום ברשת. מיליוני גולשים ששימשו שפני ניסיונות ללא ידיעתם יהפכו את החברה לקצת יותר רווחית

3תגובות
פיצת גוגל
צילום מסך מיוטיוב

אם ראיתם בימים האחרונים פרסומת אולטרה-מגרה לפיצה ביוטיוב, ברכות – השתתפתם בניסוי ענק של גוגל. חברת הענק, דרך חטיבת המחקר שלה -  Unskippable Labs, הפיצו בשבועות האחרונים 33 פרסומות קצרות למותג הפיצה הפיקטיבי "Doctor Fork". הפרסומות הגיעו לעיניהם של מעל ל-20 מיליון משתמשים, ששימשו – ללא ידיעתם – כקבוצת המיקוד הגדולה בהיסטוריה. מטרת המחקר הייתה כהגדרת החברה שהפעילה אותו "לבחון אקסיומות פרסומיות ולאמת אותן מול קהל גדול בזמן אמת". בהודעה לעיתונות פירטה החברה את מסקנות המחקר, ואת המניעים שהביאו אותה...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו