הפיצה המזויפת של גוגל גילתה לה את כל הסודות הכמוסים שלכם

"Doctor Fork" הוא מותג פיצה שהמציאה ענקית הטכנולוגיה כדי לבחון כיצד ניתן לשפר את יעילות הפרסום ברשת. מיליוני גולשים ששימשו שפני ניסיונות ללא ידיעתם יהפכו את החברה לקצת יותר רווחית

איתן לשם - צרובה
איתן לשם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איתן לשם - צרובה
איתן לשם

אם ראיתם בימים האחרונים פרסומת אולטרה-מגרה לפיצה ביוטיוב, ברכות – השתתפתם בניסוי ענק של גוגל. חברת הענק, דרך חטיבת המחקר שלה -  Unskippable Labs, הפיצו בשבועות האחרונים 33 פרסומות קצרות למותג הפיצה הפיקטיבי "Doctor Fork". הפרסומות הגיעו לעיניהם של מעל ל-20 מיליון משתמשים, ששימשו – ללא ידיעתם – כקבוצת המיקוד הגדולה בהיסטוריה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ