הוא כאן: קטשופ ומיונז בבקבוק אחד מפצל את הרשת למריעים ומקיאים

היינץ השיקה את "אם כל הרטבים" אבל הרשת הזכירה ששילוב כזה כבר קיים. גולשים אחרים פשוט סירבו להפקיע מידם את אפשרות השליטה על אחוזי הערבוב

איתן לשם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
איתן לשם

באפריל האחרון היממה יצרנית הרטבים היינץ את העולם כשהכריזה על כוונתה להשיק מוצר חדש שמשלב בין קטשופ למיונז, וכעת מגיעה שעתו הגדולה של ה"מיושופ". החברה הודיעה כי בחודש הקרוב (ברשתות מסוימות הרוטב כבר ניתן להשגה) עתיד הרוטב להגיע למדפים ברחבי ארצות הברית, ואף השיקה תחרות במסגרתה היא תעניק לזוכה מלאי בלתי נגמר של המיקס החדש שלה. 

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ