בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הוא כאן: קטשופ ומיונז בבקבוק אחד מפצל את הרשת למריעים ומקיאים

היינץ השיקה את "אם כל הרטבים" אבל הרשת הזכירה ששילוב כזה כבר קיים. גולשים אחרים פשוט סירבו להפקיע מידם את אפשרות השליטה על אחוזי הערבוב

16תגובות
מיושופ
Heinz

באפריל האחרון היממה יצרנית הרטבים היינץ את העולם כשהכריזה על כוונתה להשיק מוצר חדש שמשלב בין קטשופ למיונז, וכעת מגיעה שעתו הגדולה של ה"מיושופ". החברה הודיעה כי בחודש הקרוב (ברשתות מסוימות הרוטב כבר ניתן להשגה) עתיד הרוטב להגיע למדפים ברחבי ארצות הברית, ואף השיקה תחרות במסגרתה היא תעניק לזוכה מלאי בלתי נגמר של המיקס החדש שלה.  במקביל להתלהבות הבלתי נשלטת של אנשים שמבינים כי תמו ימי הערבוב המושלם עבור צ'יפס, הרשת נותרה חלוקה בשאלה "מיושופ, מלאך או שטן". את הסקר שהוליד את הרעיון היינץ עברה בהצלחה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו