בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אחרי שחיסלו את המיונז, המילניאלס מסמנים אויב חדש – הגבינה הצהובה

הצעירים האמריקאים מפנים עורף ל"גבינה הצהובה" והמכירות יורדות בהתאם, האם עוד אייקון קולינרי עומד להיעלם? לא אם שואלים את שאר הדורות

8תגובות
גבינה אמריקאית
Carrie Antlfinger/אי־פי

אחרי שהפכו את המיונז לגורם למלחמה בין דורית וגרמו לירידות חדות במכירתו, נדמה שמוצר חדש נמצא כעת על הכוונת של דור המילניאלס – הגבינה הצהובה. לטענת הדור הצעיר הגבינה מורכבת ממגוון תוספים מלאכותיים ולא בריאים שהפכו אותו ממרכיב חובה בכל סנדוויץ' אמריקאי לאויב הציבור החדש. בניגוד למה שקורה כרגע בישראל, מחירי הגבינה האמריקאית הגיעו לשפל של שבע שנים וירדו אל מתחת לארבע דולר עבור חצי קילו של גבינה. גם הנתונים היבשים מציגים ירידה מתונה אך עקבית במכירות, זו השנה הרביעית ברצף. אז האם בקרוב תיעלם הגבינה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו