שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

תורת התור: האם ההמתנה המייגעת לאוכל שלכם היא בעצם פרסומת של בעלי העסק?

בעולם כבר הבינו שתור בכניסה הוא מפתח לשמירת בית אוכל בשיא הביקוש. האם יכול להיות שגם בישראל הפנימו את זה והתחילו להנדס לנו את הזמן בדרך אל הפיתה?

איתן לשם
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
איתן לשם

"אני לא מוכן להיות חבר במועדון שמוכן לקבל אנשים כמוני", משפטו המיתי של גראוצ'ו מארקס, הוא בוודאי הבסיס הפילוסופי לנטייה האנושית של בני האדם לקבל עליהם באהבה את קשיי קליטתם במחוז חפצם. אך מי רוצה להיות חבר במועדון ללא חברים כלל? הרי כל מדריך לתייר מתחיל את פרק האוכל בהוראות לבחירת מסעדה מוצלחת בשאלה - האם יש אנשים במקום? אם התשובה היא כן - היכנסו. כשמאחדים את שתי התפיסות הללו - נטייה אנושית להימשך למקומות שיקשו עליך את הכניסה, עם המשיכה לבתי אוכל לא ריקים - מקבלים כנראה את הנוסחה המנצחת למקום מוצלח. אך בניגוד לתור בדואר או בבנק, שם ההמתנה היא בלתי נמנעת, מה קורה כשמדובר על תור בדרך אל האוכל?

תגובות