בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

טיפשות ההמונים

כולם רצו את "ההמבורגר הטוב באמריקה", עד שהוא קרס ונסגר

כשהאינטרנט מלא ברשימות דירוג שמובילות לנהירת חובבי האוכל הטרנדיים, אף אחד לא עוצר לשאול מה תהיה ההשפעה על העסק? כששלושה עסקים מהעשירייה הראשונה של רשימת "ההמבורגרים הטובים" נסגרו, כבר אפשר לדבר על קללה אמיתית

5תגובות
המבורגר
תומר אפלבאום

אין דבר טוב יותר לעסק קטן מאשר הכרה, בתפוצה רחבה, בערכו. זו הייתה האמת המוחלטת פעם, לפני עידן הרשתות החברתיות, אך לא עוד היום. יעיד על כך הסיפור הטראגי של "Stanich's". אחרי שההמבורגר של המקום זכה בתואר הנחשק "ההמבורגר הטוב ביותר באמריקה", המסעדה המשפחתית הקטנה חוותה גל של לקוחות חדשים שנחשפו למקום בעקבות התואר שהוצמד לה. אלא ששמחת הצמיחה הכלכלית עומעמה מאוד על ידי ביקוש אדיר של "תיירי המבורגר". הביקוש עלה על ההיצע, דבר שהוביל להמתנה של עד חמש שעות לצ'יזבורגר פשוט, זעם ולחץ של הצוות ולבסוף...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו