טיפשות ההמונים

כולם רצו את "ההמבורגר הטוב באמריקה", עד שהוא קרס ונסגר

כשהאינטרנט מלא ברשימות דירוג שמובילות לנהירת חובבי האוכל הטרנדיים, אף אחד לא עוצר לשאול מה תהיה ההשפעה על העסק? כששלושה עסקים מהעשירייה הראשונה של רשימת "ההמבורגרים הטובים" נסגרו, כבר אפשר לדבר על קללה אמיתית

איתן לשם - צרובה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איתן לשם - צרובה

אין דבר טוב יותר לעסק קטן מאשר הכרה, בתפוצה רחבה, בערכו. זו הייתה האמת המוחלטת פעם, לפני עידן הרשתות החברתיות, אך לא עוד היום. יעיד על כך הסיפור הטראגי של "Stanich's". אחרי שההמבורגר של המקום זכה בתואר הנחשק "ההמבורגר הטוב ביותר באמריקה", המסעדה המשפחתית הקטנה חוותה גל של לקוחות חדשים שנחשפו למקום בעקבות התואר שהוצמד לה. אלא ששמחת הצמיחה הכלכלית עומעמה מאוד על ידי ביקוש אדיר של "תיירי המבורגר". הביקוש עלה על ההיצע, דבר שהוביל להמתנה של עד חמש שעות לצ'יזבורגר פשוט, זעם ולחץ של הצוות ולבסוף לסגירת המקום.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ