נייר טואלט out, אלכוהול ושוקולד in: מה קדחת הקניות האפוקליפטית אומרת עלינו?

קדחת הקניות העולמית נמשכת, אך בצורה מעט שונה עם עלייה דרסטית במכירות האלכוהול, חטיפי צ'יפס ושוקולד. למה זה קורה, והאם ייתכן שזה דווקא סימן טוב?

איתן לשם - צרובה
איתן לשם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איתן לשם - צרובה
איתן לשם

בראשית היה נייר הטואלט. ההמונים הסתערו על מנגב הישבן במסגרת טרפת הקניות של אזרחי העולם, המבועתים מאפשרות של סגר מתמשך. אתרים מסביב לגלובוס גייסו את כל הפסיכולוגיה בגרוש כדי להבין מדוע אנשים כל כך חרדים מניגוב שלא כהלכתו, ששלח אותם לרוקן את מדפי המרכולים והפך את גליל הנייר לסמל התקופה. אלא שהזמן עבר, הקורונה הפכה מ"זה שפעת" להרהורים נוגים על סוף העולם, ובני האדם התחילו להשקיע את כספם בקצה השני של הסקאלה – אלכוהול ושוקולד.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ