איתן לשם

לעיתים נדמה כאילו כל תפקידו של האח הקטן הוא להטריל את האח הגדול, עד שהשניים גדלים ולרוב יחסי הכוחות משתנים כשהאח הקטן מפתיע ועוקף את הגדול בסיבוב. הנרטיב הזה הוא במידה רבה גם סיפור היריבות המיתולוגית של רשתות ההמבורגרים הגדולות והמפורסמות בעולם – מקדונלד'ס וברגר קינג. בעוד מקדונלד'ס נהנית מיתרון ברור בכל הנוגע למכירות ועוצמת המותג, ברגר קינג עושה הכל כדי שישמעו אותה וידברו עליה. באחרונה, זה כולל פנייה לקבלת כוכב מישלן, שקיבלה מענה מכובד ודי מפתיע מהנהלת מדריך המסעדות היוקרתי והמפורסם.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ