איך הצליח גיא וקנין לשכנע את הכרישים להשקיע בסושי הצמחוני שלו באמריקה?

גיא וקנין משדרות הצליח לזכות בהשקעה של 1.5 מיליון דולר בתכנית הטלוויזיה האמריקאית הפופולרית "הכרישים". עכשיו הוא חולם להקים רשת גדולה של סושי צמחוני בניו יורק ולוס אנג׳לס. וזאת, הוא מאמין, רק ההתחלה

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גיא וקנין מרכיב  סושי
הרעיון לסושי צמחוני בא מהעבודה עם אבא שלי. אצל הספרדים לא אוכלים דגים ובשר ביחד ואז היינו צריכים לעשות אופציה צמחונית. יצרנו את האופציה הזאת עם אורז שחורצילום: חיים הנדוורקר
חיים הנדוורקר
ניו יורק

גיא וקנין הצליח ליצור רשת מסעדות מקורית של סושי צמחוני ולזכות בתמיכה שרבים יכולים רק לחלום עליה: שני אנשי עסקים אמידים המשתתפים בתכנית הטלוויזיה "הכרישים" ברשת ABC השקיעו בפרויקט שלו 1.5 מיליון דולר. שני הכרישים הם לורי גרניר, הבעלים של רשת המכירות בטלויזיה QVC ומט היגנס, שותף בחברת השקעות בתחומי הלייף סטייל ומזון ומהבעלים של קבוצת הפוטבול מיאמי דולפינס. מותר להניח, על סמך ניסיון העבר של המשתתפים בתכנית, שמכאן וקנין יכול רק לפרוץ קדימה. כמעט כל מי ש"הכרישים" השקיעו בהם הצליחו יפה אם משום שהרעיון מבריק או שכאשר כריש משקיע בעסק שלך, צופי התכנית קונים את המוצר, ובמקרה של וקנין, גם באים לאכול אצלו במסעדה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ