איך הצליח גיא וקנין לשכנע את הכרישים להשקיע בסושי הצמחוני שלו באמריקה?

גיא וקנין משדרות הצליח לזכות בהשקעה של 1.5 מיליון דולר בתכנית הטלוויזיה האמריקאית הפופולרית "הכרישים". עכשיו הוא חולם להקים רשת גדולה של סושי צמחוני בניו יורק ולוס אנג׳לס. וזאת, הוא מאמין, רק ההתחלה

ניו יורק
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
גיא וקנין מרכיב  סושי
ניו יורק

גיא וקנין הצליח ליצור רשת מסעדות מקורית של סושי צמחוני ולזכות בתמיכה שרבים יכולים רק לחלום עליה: שני אנשי עסקים אמידים המשתתפים בתכנית הטלוויזיה "הכרישים" ברשת ABC השקיעו בפרויקט שלו 1.5 מיליון דולר. שני הכרישים הם לורי גרניר, הבעלים של רשת המכירות בטלויזיה QVC ומט היגנס, שותף בחברת השקעות בתחומי הלייף סטייל ומזון ומהבעלים של קבוצת הפוטבול מיאמי דולפינס. מותר להניח, על סמך ניסיון העבר של המשתתפים בתכנית, שמכאן וקנין יכול רק לפרוץ קדימה. כמעט כל מי ש"הכרישים" השקיעו בהם הצליחו יפה אם משום שהרעיון מבריק או שכאשר כריש משקיע בעסק שלך, צופי התכנית קונים את המוצר, ובמקרה של וקנין, גם באים לאכול אצלו במסעדה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ