איך הצליח גיא וקנין לשכנע את הכרישים להשקיע בסושי הצמחוני שלו באמריקה? - חדשות האוכל - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך הצליח גיא וקנין לשכנע את הכרישים להשקיע בסושי הצמחוני שלו באמריקה?

לכתבה
הרעיון לסושי צמחוני בא מהעבודה עם אבא שלי. אצל הספרדים לא אוכלים דגים ובשר ביחד ואז היינו צריכים לעשות אופציה צמחונית. יצרנו את האופציה הזאת עם אורז שחורחיים הנדוורקר

גיא וקנין משדרות הצליח לזכות בהשקעה של 1.5 מיליון דולר בתכנית הטלוויזיה האמריקאית הפופולרית "הכרישים". עכשיו הוא חולם להקים רשת גדולה של סושי צמחוני בניו יורק ולוס אנג׳לס. וזאת, הוא מאמין, רק ההתחלה

4תגובות

גיא וקנין הצליח ליצור רשת מסעדות מקורית של סושי צמחוני ולזכות בתמיכה שרבים יכולים רק לחלום עליה: שני אנשי עסקים אמידים המשתתפים בתכנית הטלוויזיה "הכרישים" ברשת ABC השקיעו בפרויקט שלו 1.5 מיליון דולר. שני הכרישים הם לורי גרניר, הבעלים של רשת המכירות בטלויזיה QVC ומט היגנס, שותף בחברת השקעות בתחומי הלייף סטייל ומזון ומהבעלים של קבוצת הפוטבול מיאמי דולפינס. מותר להניח, על סמך ניסיון העבר של המשתתפים בתכנית, שמכאן וקנין יכול רק לפרוץ קדימה. כמעט כל מי ש"הכרישים" השקיעו בהם הצליחו יפה אם משום שהרעיון מבריק או שכאשר כריש משקיע בעסק שלך, צופי התכנית קונים את המוצר, ובמקרה של וקנין, גם באים לאכול...

הרשמה לניוזלטר

מחפשים מתכון לערב שבת? עדכוני אוכל ויין בדרך אליכם. הירשמו עכשיו

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות