כך נפלה רשת המעדניות היוקרתית דין אנד דלוקה

הדלי הניו יורקי הקטן מסוהו, התפשט ברחבי העולם כרשת בתי קפה ומעדניות יוקרה אנינות. אך משהו השתבש אחרי רכישתה על ידי איל נדל"ן תאילנדי, דווקא בסניפיה בארצות הברית

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
Dean & DeLuca in SoHo
Dean & DeLuca in SoHoצילום: YEONG-UNG YANG / NYT
ג'וליה מסקין, ניו יורק טיימס

רשת מעדניות היוקרה "דין אנד דלוקה" התחילה אי שם ב-1977 כ"דלי" במנהטן שבו ניתן היה להשיג חומרי גלם נדירים לתקופה ההיא כמו גבינת מסקרפונה, חומץ בלסמי, ראדיקיו ומעדנים אחרים שלא היו מוכרים לרוב האמריקאים, לא כל שכן באו אל פיהם.

מאז, מדלי ניו יורקי הפך "דין אנד דלוקה" למותג גלובלי — שהתבסס על המוניטין של מייסדי המעדניה, ג'ורג'ו דלוקה וג'ואל דין, שמכרו מזונות יוקרה במעדנייה המרווחת שלהם בסוהו. את התחנה הראשונה מחוץ לגבולות ארצות הברית פתחו בדמות שלוחה שלהם ב–2003 בטוקיו. כיום פועלים יותר מ-60 בתי קפה ושווקים של דין אנד דלוקה באסיה, ושלושה נוספים במזרח התיכון.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ