שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
ג'וליה מסקין, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
Dean & DeLuca in SoHo
Dean & DeLuca in SoHoצילום: YEONG-UNG YANG / NYT
ג'וליה מסקין, ניו יורק טיימס

רשת מעדניות היוקרה "דין אנד דלוקה" התחילה אי שם ב-1977 כ"דלי" במנהטן שבו ניתן היה להשיג חומרי גלם נדירים לתקופה ההיא כמו גבינת מסקרפונה, חומץ בלסמי, ראדיקיו ומעדנים אחרים שלא היו מוכרים לרוב האמריקאים, לא כל שכן באו אל פיהם.

מאז, מדלי ניו יורקי הפך "דין אנד דלוקה" למותג גלובלי — שהתבסס על המוניטין של מייסדי המעדניה, ג'ורג'ו דלוקה וג'ואל דין, שמכרו מזונות יוקרה במעדנייה המרווחת שלהם בסוהו. את התחנה הראשונה מחוץ לגבולות ארצות הברית פתחו בדמות שלוחה שלהם ב–2003 בטוקיו. כיום פועלים יותר מ-60 בתי קפה ושווקים של דין אנד דלוקה באסיה, ושלושה נוספים במזרח התיכון.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ