סוד ההצלחה של דוכן איכרים ניו יורקי: היכולת לזהות את דבר הגדול הבא

הדוכן שמושך אליו את השפים המובילים בשוק האיכרים ביוניון סקוור מנוהל על ידי בני זוג מצפון מדינת ניו יורק, שמגדלים זנים חדשים בהתאמה אישית ונשענים על כוח אדם ושיטות ייצור שמגיעים ממצרים

זאיד והייפה כורדייה בחממה
בעלי הדוכן, זאיד והייפה כורדייה (Zaid and Haifa Kurdieh), ניחנו ביכולת יוצאת דופן לאתר מבעוד מועד את הדבר הגדול הבא בתוצרת חקלאית ולגדל אותו בכמויות גדולותצילום: SHANE LAVALETTE / NYT
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
נוריץ', ניו יורק
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
נוריץ', ניו יורק

במבט ראשון הדוכן של חוות נוריץ' מדוז (Norwich Meadows Farm) בשוק האיכרים ביוניון סקוור במנהטן אינו שונה מכל דוכן אחר: שורות של בצל וחסה ושלט עם המלים "טרי" ו"אורגני" באותיות ירוקות גדולות.

אבל יש משהו שיודעים השפים שצובאים על הדוכן, שייתכן שלקוחות מן השורה אינם יודעים: בעלי הדוכן, זאיד והייפה כורדייה (Zaid and Haifa Kurdieh), ניחנו ביכולת יוצאת דופן לאתר מבעוד מועד את הדבר הגדול הבא בתוצרת חקלאית ולגדל אותו בכמויות גדולות.

לוגו ניו יורק טיימס

ניו יורק טיימס

c.2020 The New York Times Company

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ