סוד ההצלחה של דוכן איכרים ניו יורקי: היכולת לזהות את דבר הגדול הבא

הדוכן שמושך אליו את השפים המובילים בשוק האיכרים ביוניון סקוור מנוהל על ידי בני זוג מצפון מדינת ניו יורק, שמגדלים זנים חדשים בהתאמה אישית ונשענים על כוח אדם ושיטות ייצור שמגיעים ממצרים

לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
נוריץ', ניו יורק
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
זאיד והייפה כורדייה בחממה
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
נוריץ', ניו יורק

במבט ראשון הדוכן של חוות נוריץ' מדוז (Norwich Meadows Farm) בשוק האיכרים ביוניון סקוור במנהטן אינו שונה מכל דוכן אחר: שורות של בצל וחסה ושלט עם המלים "טרי" ו"אורגני" באותיות ירוקות גדולות.

אבל יש משהו שיודעים השפים שצובאים על הדוכן, שייתכן שלקוחות מן השורה אינם יודעים: בעלי הדוכן, זאיד והייפה כורדייה (Zaid and Haifa Kurdieh), ניחנו ביכולת יוצאת דופן לאתר מבעוד מועד את הדבר הגדול הבא בתוצרת חקלאית ולגדל אותו בכמויות גדולות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ