האשליות מתפזרות: המסעדות בהודו מתקוממות נגד אפליקציות המשלוחים

מתוך תסכול בגלל העמלות הגבוהות שגובות מהן אפליקציות כמו Zomato ו-Uber Eats, ומההנחות שהן כופות עליהן, אלפי מסעדות בהודו הצטרפו לתנועה של התנתקות מהאפליקציות

Beer Café
"הלקוח חושב שהנחה היא זכות שלו, ולא פריבילגיה, אבל כל זה בא מהכיס של המסעדות", אמר מנהיג המחאה ראהול סינג (Rahul Singh), השף המנהל של רשת המסעדות Beer Café ונשיא התאחדות המסעדות הלאומית ההודיתצילום: ATUL LOKE / NYT
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
מומבאי, הודו
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
מומבאי, הודו

אקאנקשה פורוול, בעליה של המסעדה הקטנה Vahnilla & Company, נרשמה לאחרונה לאפליקציית המשלוחים Zomato, כדי שמנות ייחודיות שלה, כמו צ'יזבורגר צמחוני או עוגיות קיט-קאט, יהיו זמינות לקהל רחב יותר. היא אפילו הצטרפה לתוכנית Zomato Gold, שמאפשרת לה להציע שתי מנות במחיר של אחת למנויים של האפליקציה שבאים לאכול במסעדה.

לוגו ניו יורק טיימס

ניו יורק טיימס

c.2020 The New York Times Company

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ