האשליות מתפזרות: המסעדות בהודו מתקוממות נגד אפליקציות המשלוחים
מתוך תסכול בגלל העמלות הגבוהות שגובות מהן אפליקציות כמו Zomato ו-Uber Eats, ומההנחות שהן כופות עליהן, אלפי מסעדות בהודו הצטרפו לתנועה של התנתקות מהאפליקציות

"הלקוח חושב שהנחה היא זכות שלו, ולא פריבילגיה, אבל כל זה בא מהכיס של המסעדות", אמר מנהיג המחאה ראהול סינג (Rahul Singh), השף המנהל של רשת המסעדות Beer Café ונשיא התאחדות המסעדות הלאומית ההודיתצילום: ATUL LOKE / NYT

ניו יורק טיימסמומבאי, הודו

ניו יורק טיימסמומבאי, הודו
אקאנקשה פורוול, בעליה של המסעדה הקטנה Vahnilla & Company, נרשמה לאחרונה לאפליקציית המשלוחים Zomato, כדי שמנות ייחודיות שלה, כמו צ'יזבורגר צמחוני או עוגיות קיט-קאט, יהיו זמינות לקהל רחב יותר. היא אפילו הצטרפה לתוכנית Zomato Gold, שמאפשרת לה להציע שתי מנות במחיר של אחת למנויים של האפליקציה שבאים לאכול במסעדה.

ניו יורק טיימס
c.2020 The New York Times Company