האשליות מתפזרות: המסעדות בהודו מתקוממות נגד אפליקציות המשלוחים

מתוך תסכול בגלל העמלות הגבוהות שגובות מהן אפליקציות כמו Zomato ו-Uber Eats, ומההנחות שהן כופות עליהן, אלפי מסעדות בהודו הצטרפו לתנועה של התנתקות מהאפליקציות

לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
מומבאי, הודו
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
Beer Café
"הלקוח חושב שהנחה היא זכות שלו, ולא פריבילגיה, אבל כל זה בא מהכיס של המסעדות", אמר מנהיג המחאה ראהול סינג (Rahul Singh), השף המנהל של רשת המסעדות Beer Café ונשיא התאחדות המסעדות הלאומית ההודיתצילום: ATUL LOKE / NYT
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
מומבאי, הודו

אקאנקשה פורוול, בעליה של המסעדה הקטנה Vahnilla & Company, נרשמה לאחרונה לאפליקציית המשלוחים Zomato, כדי שמנות ייחודיות שלה, כמו צ'יזבורגר צמחוני או עוגיות קיט-קאט, יהיו זמינות לקהל רחב יותר. היא אפילו הצטרפה לתוכנית Zomato Gold, שמאפשרת לה להציע שתי מנות במחיר של אחת למנויים של האפליקציה שבאים לאכול במסעדה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ