"רוב הזמן לקוחות מאשרים לי להסיר את המסיכה. אני יודעת שזה לא חוקי"

חובת עטיית מסיכה - אבל לא באמת, מדידת חום בכניסה - הצחקתם, היגיינה? גם ככה המנה עוברת שלושה זוגות ידיים לפני שהיא מגיעה אל השולחן. על אף שלל גישות, גם הלקוחות וגם נותני השירות במסעדות מסכימים כי המצב בשטח מציג בעיקר חלמאות שאין לה סוף

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
בתי קפה בירושלים
בית קפה בירושלים, השבועצילום: אמיל סלמן
עלמא אליוט הופמן
עלמא אליוט הופמן

"בהתחלה, הקפדנו ומדדנו חום בכניסה. לקוחות ממש צחקו עלינו". כך מתארת מלצרית צעירה שעובדת במסעדת דגים חדשה בתל אביב, שביקשה להשאר בעילום שם. המקום בו היא עובדת, איך נאמר, לא מקפיד במיוחד על ההנחיות. "כשרק פתחנו, ההנחיות לא היו ברורות. קיבלנו דף מעורפל, לא היה מישהו שבאמת עזר לנו להבין איך לסדר את המסעדה. מן אווירה של 'תעשו לבד ואם יגיע פקח - בעיה שלכם'. קנינו מדחום ואלכוג'ל, דאגנו שלכולם יהיו מסיכות. בשבוע-שבועיים הראשונים ניסינו לעבוד בצורה הזאת, זה היה נורא קשה. לכולם זה הציק, כולם זלזלו בזה. ברמה הפרקטית חם, המדים שלנו הם בגדים שחורים וחצי מהמסעדה נמצאת בחוץ ופונה אל הים, כך שבמשך אחר הצהריים יש שמש ישירה. 

עלמא אליוט הופמן

עלמא אליוט הופמן

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ