שגשוג בימי קורונה: סוד ההצלחה של רשת הפיצות הניו יורקית של האחים מישראל

אלי ואורן הללי פתחו את הפיצרייה הראשונה שלהם בתפוח הגדול בתחילת שנות העשרים לחייהם. עשור אחרי, הם אימפריה מתרחבת של פיצה, שממשיכה לצמוח, גם בזמן קורונה. עכשיו הם מנסים להסביר איך ולמה

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מגש פיצה
ברגע שהתחלנו למכור משולש פיצה בדולר גרמנו לכך שפיצות בינוניות בשניים, שלושה וארבעה דולר למשולש הפכו ללא רלוונטיותצילום: צח יוקד
צח יוקד
צח יוקד

למעלה מחצי שנה אחרי הטלת הסגר הראשוני על ניו יורק, אי שם באמצע חודש מרץ, אלי הללי, המייסד והמנהל של רשת הפיצריות המקומית, 'פיצה שני אחים', ביחד עם אחיו הצעיר אורן, מדווח על שיפור ניכר במצב הרשת. הכל יחסי, כמובן. "בחודשים הראשונים לסגר חווינו ירידה דרסטית של 80-90 אחוז במכירות, עכשיו אני מדבר איתך על ירידה של 'רק' חמישים אחוז", הוא אומר. "זה עדיין רחוק מאיפה שהיינו לפני הקורונה, אבל עדיין הרבה יותר טוב ממצבם של שאר בתי אוכל בעיר. קח את סניף סטארבקס ליד אחת הפיצריות שלנו שרק בחודש האחרון ראה את המכירות שלו צונחות ב-92 אחוז".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ