בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עכשיו זה סופי: אייל שני יפתח את "המזנון" בסתיו הקרוב בניו יורק

אחרי תל אביב, פריז ווינה ורגע לפני שהוא פותח דוכן פיתות באוסטרליה, השף אייל שני מגיע עם ״המזנון״ שלו לצ׳לסי מרקט בניו יורק

13תגובות
אייל שני
תומר אפלבאום

אחרי שדיווחנו בעבר על תכניותיו של השף אייל שני להרחיב את תפוצת הפיתות והכרוביות שלו ברחבי העולם ועל כוונותיו לפתוח את "המזנון" שלו בניו יורק, נראה שכעת אפשר להגיד שהמיזם יוצא לדרך וייפתח בצ׳לסי מרקט, שוק עילי לבגדים ולאוכל סמוך לרובע הבשר הטרנדי של העיר.

על פי ההערכות, המזנון בגרסת ניו יורק ייפתח בסביבות אוקטובר-נובמבר והוא יהיה הסניף הגדול ביותר של שני (לשף חמישה סניפים פעילים: שלושה בישראל וסניף בפריז ובווינה). בסך הכל יהיה בו מקום לכ-150 אורחים וכמו בסניפי האם, גם כאן יגישו בשעות הערב אלכוהול.

היזם שחבר לאייל שני הוא מויש זיו, ישראלי המתגורר בארצות הברית שעומד בראשה של קבוצת משקיעים ושומר על פרופיל תקשורתי נמוך. זיו, הוא בעל חווה בצפון מדינת ניו יורק, הוא מתמחה בעסקי החלב ומחזיק בפרות ומחלבות. בין המוצרים שלו חלב, חמאה, יוגורטים וגלידות. המוצר המפורסם ביותר שלו הוא  היוגורט רוני ברוק הנמכר במקומות רבים בעיר, ובכלל זה מסעדות.

זיו כבר פועל בצ׳לסי מרקט והוא מתכוון להרחיב את מנעד עיסוקיו. בנוסף, לעבודה בניו יורק, זיו בעזרת שותף נוסף, עומד מאחורי הפתיחה הצפויה של המזנון במלבורן אוסטרליה באמצע אוגוסט. ואם כבר מדברים על הסניף המסקרן במלבורן אוסטרליה, מקורות יודעי דבר מוסרים כי אף הוא צפוי להיות סניף גדול ומושקע, בעל ארבע קומות ויכלול בר, מסעדה ומקום לאירועים.

דודו בכר

בשיחה עמו מבקש זיו לתת קרדיט לשחר סגל המטפל בעסקיו של אייל שני. "שחר הוא הבמאי של כל העסק הזה", אומר זיו. ״אני נותן להם אל המקום אבל מה שאייל שני ושחר עושים זה לא רק אוכל אלא גם תיאטרון. אז אני נותן להם את המפתחות לעשות את מה שהם יודעים לעשות״.

לקראת פתיחת המזנון של ניו יורק, יגיע לכאן צוות של שפים ומנהלים מישראל כולל אייל שני עצמו. המחיר הממוצע למנה בפיתה ינוע סביב 15 דולר.

שוק האוכל של צ׳לסי הפך להיות בעשור האחרון מהאטרקציות הגדולות של תיירים ומקומיים בגלל האווירה הייחודית שלו וסמיכותו לרובע הבשר של ניו יורק שהפך להיות לסופר פופולארי. בסמוך נמצא גם בניין המשרדים הגדול של גוגל ובקומות העליונות של צ׳לסי מרקט נמצאים גם המשרדים והאולפנים של יוטיוב.

צ׳לסי מרקט זוכה לכ-35 אלף מבקרים בממוצע ביום, יותר מאשר האמפייר סטייט בילדינג. עומס המבקרים כאן לעתים הוא כה גדול עד כי לא קל להסתובב בו. עקב כך, הבעלי המקום מתכננים בקרוב את הרחבת השוק בצורה משמעותית.

הצוות של אייל שני מאמין כי תיירים רבים יגיעו ל״מזנון״, צעירים מהסביבה העובדים בגוגל או בחברות תעשיית המוסיקה שהשתכנו בסביבה אבל הם גם בונים על ישראלים מקומיים המכירים את המוצר של שני.

שני, סגל וזיו אינם מתכוונים לעצור בצ׳לסי מרקט. בתכנית היא לפתוח ״מזנון״ שני בניו יורק בחודש יוני 2018 באפר ווסט סייד. לדבריהם, אם המזנונים יצליחו ייפתחו עוד סניפים בניו יורק ובארצות הברית.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו