רק הלקוחות יותר בינוניים מהאוכל והשירות בבראסרי

משהו חורק במכונה המשומנת שנקראת בראסרי ואפשר לראות את זה בשלושה דברים: האוכל, השירות והלקוחות. מזל שמנה אחת הצילה את העסקית הזאת

עומר שוברט
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים68
עומר שוברט

הייתי בדרך הבטוחה לעוד ביקורת צפויה על השירות המתדרדר בבראסרי. אבל ככל שהתקדמה - או מדויק יותר: זחלה - ארוחת הצהריים הזאת, קרו שני דברים: השירות השתפר והסועדים שסביבנו התבררו כנוראים יותר מהמלצרים שלנו. בשלב מסוים כמעט אפשר היה להבין את השירות האדיש והמנוכר לנוכח הלקוחות הבלתי שירותיים שמילאו את המקום. היו שם צעקות, תלונות חסרות פשר, ואווירה כללית של אנשים ששילמו 80 שקל על עסקית צהריים ובטוחים שזה אמור לכלול מלצר אישי, שף צמוד והרפיה. אולי גם שמפניה ורודה. בכל מקרה, השירות בבראסרי באמת היה פעם טוב יותר. גם הלקוחות היו טובים יותר. העסקית נותרת אותה עסקית בינונית פלוס, ולצערנו גם במחיר בינוני מינוס. נמשיך להתלונן ולחזור.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ