"מיטשוס" היא מסעדה שחרטה את אידיאולוגיית איכזוּב הלקוח על תפריטה

בלי שירות, בלי עדות לאיזה זיק של התאמצות, ובעיקר בלי טעם (אם כי ריח טוב, נודה, דווקא יש), מסעדת הבשרים הצפונית "מיטשוס" היא בלי־מסעדה

שגיא כהן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שגיא כהן

לא השארתי טיפ. בדרך כלל, גם כאשר השירות גרוע, אני משאיר טיפ. ובלי התחכמויות מתמטיות. נראה לי שזה חלק מההתחייבות שלי כלקוח. בדיוק כמו שאני משלם גם על מנות גרועות – הזמנת־שילמת – כך אני משלם גם על שירות גרוע. שורתת? שלם. מתי אני לא משלם על מנות? כשאני לא מקבל אותן. וכאן, במסעדת הבשרים הצפונית "מיטשוס", פשוט לא היה שירות. הזמנו בקבוק מים מוגזים. לא הגיע. כמובן שהוא נכלל בחשבון. ביקשנו לחם. לא בא. לפחות גם לא לחשבון. שאלנו את המלצרית, "איזה נתח הוא המצטיין שלכם?" "לא יודעת". "מי מכין לכם את הקינוחים?" "לא יודעת". בנסיבות האלה הרגשתי שאין שום טעם לשלם על משהו שלא קיבלתי. ולמרות זאת: התלבטות. המלצרית הרי כן הביאה בפועל את הצלחות מהמטבח (ותו לא: את הפינוי ביצעו מלצריות אחרות), כך שחלק מהעבודה היא עשתה. ושוב: תקדים המנות קובע. אם הזמנת סטייק עם צ'יפס וקיבלת רק צ'יפס, אתה פטור. אז גם מטיפ.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ