"ניט נוי": מה היא היתה אמורה להיות ומה, אינשאללה, היא עוד תהיה

"ניט נוי" הספיקה רק להבליח כהבטחה בטרם המבול. עכשיו, במשלוחים, עם אילוצי התקופה, יש בתפריט שלה טוב - ויש גם ממש רע

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

זו באמת דרישה מופרזת לבקש מהשליח שמעבר לדלת שיקרא לי פעם אחת "חברים"? "נשמה"? מה יש, אנשים מתגעגעים, רוצים להרגיש נורמליות, אי אפשר לעשות מאמץ קטן? ובכלל, זמנים חדשים, נימוסים חדשים. אחד הדברים החשובים שכל המסעדות שמתחילות עכשיו לעשות משלוחים, ועדיין לא לגמרי בקיאות, חייבות לשנן הוא: להיות זמינות בטלפון. זה חשוב במיוחד במסעדות שפירוט המנות שלהן חלקי, ואיננו כולל – מטעמים שרק הן אולי היו יכולות להסביר לו ניתן היה לתפוש אותן בטלפון – מרכיבים אלרגניים. זה קצת רשלני, למשל, לכלול בוטנים במנה בלי לציין זאת. וזה לא פחות רשלני לא להיות זמין כדי לענות על השאלות איזה מרכיבים יש בתיבול או ברוטב. כך, למשל, מסעדת "ניט נוי" החדשה בנמל תל אביב שומרת על דממת אלחוט.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ