בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אמת בפרסום? ההמבורגרים של BBB כמעט מצליחים לקיים

קמפיין חדש ופרזנטור נוצץ שלחו את המדור "אוכל בעמידה" לבדוק את קולקציית ההמבורגרים המיוחדים של רשת BBB. כמה שינויים קלים וכמה שקלים פחות, אולי היו מצדיקים יותר את ההבטחות והסופרלטיבים

28תגובות
אורן ודאי

אם אף אדם לא ימהר להודות בפומבי שהשתכנע מפרסומת, אז מה אומר אני, להגנתי שלי – אם הפעם הושפעתי מקמפיין שאפילו לא ראיתי? לאחרונה פורסם שעידו רוזנבלום "נבחר" להיות ה"פרזנטור" של רשת ההמבורגרים Burgus Burger Bar, או בלשון העם - BBB. נימוקי חבר השופטים – כלומר, בעלי הרשת – היו מדהימים לכשעצמם ("הבחירה ברוזנבלום היתה פשוטה, שכן הוא מייצג עולם שלם של עקרונות וערכים שהרשת מזוהה איתם: איכות, שירות, גובה עיניים, משפחתיות, נגישות, עדכניות ובילוי". האם רוזנבלום ידע שהוא כזה?), אבל אני התעניינתי יותר בהבטחה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו