"פיצה קיטשן": מה אתם יודעים, מצאנו אוכל עם אופי בתוך קניון

תוספות יצירתיות. טאצ' אישי. עיצוב מעודכן. מחיר לא גבוה. "פיצה קיטשן" בקניון עזריאלי הצליחה לגרום לנו לשכוח איפה אנחנו אוכלים

ערן לאור
ערן לאור
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים8
ערן לאור
ערן לאור

התחושה הבאה עלולה להיות זרה למי שנולד בשנות ה-90 ואילך, אבל פעם התרגשנו מפתיחה של קניון חדש. לא, אל תנסו להכחיש. היו כנים עם עצמכם בעניין. אף אחד לא ישמע אם תודו בלב. מה שנראה היום מובן מאליו, היה עד, נגיד, אמצע העשור הראשון של שנות האלפיים בגדר איוונט של ממש. ערי כל הארץ פיללו ליום שבו גם תושביהן יוכלו לצעוד לקניון המקומי המיוחל, שם יוכלו לרכוש את מיטב המותגים, המוצרים והאוכל שהיה זמין, עד אותו הרגע, בקניון שנפתח בעיר הסמוכה, שנה קודם לכן. היום? למי אכפת. נון-אישיו לחלוטין. עכשיו עברנו להתרגש מפתיחה של שווקים "אורבניים" מקוּרים.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ