בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"פיצה קיטשן": מה אתם יודעים, מצאנו אוכל עם אופי בתוך קניון

תוספות יצירתיות. טאצ' אישי. עיצוב מעודכן. מחיר לא גבוה. "פיצה קיטשן" בקניון עזריאלי הצליחה לגרום לנו לשכוח איפה אנחנו אוכלים

8תגובות
"פיצה קיטשן"
ערן לאור

התחושה הבאה עלולה להיות זרה למי שנולד בשנות ה-90 ואילך, אבל פעם התרגשנו מפתיחה של קניון חדש. לא, אל תנסו להכחיש. היו כנים עם עצמכם בעניין. אף אחד לא ישמע אם תודו בלב. מה שנראה היום מובן מאליו, היה עד, נגיד, אמצע העשור הראשון של שנות האלפיים בגדר איוונט של ממש. ערי כל הארץ פיללו ליום שבו גם תושביהן יוכלו לצעוד לקניון המקומי המיוחל, שם יוכלו לרכוש את מיטב המותגים, המוצרים והאוכל שהיה זמין, עד אותו הרגע, בקניון שנפתח בעיר הסמוכה, שנה קודם לכן. היום? למי אכפת. נון-אישיו לחלוטין. עכשיו עברנו להתרגש...

אוהבים את ״אוכל בעמידה״? רוצים לקבל כל טור של ערן לאור ישירות למייל, מיד עם פרסומו? לחצו על ״התראות במייל״, כאן למעלה בשורת השיתוף


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו