מה שהתחיל ב"תיקח את זה מפה, זה עושה לי סיוטים", נגמר באופן ממש לא צפוי

ניסינו את ה"פיצהבורגר" של דומינוס. גם אנחנו לא האמנו מה קרה אחר כך

ערן לאור
ערן לאור
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ערן לאור
ערן לאור

הדבר הכי יפה ב"פיצהבורגר" החדשה של דומינוס היא השאלה המתנוססת על הקרטון שלה, המעוצב כלחמנייה עם שומשום: "המבורגר? פיצה? מה אני?". התשובה הטריוויאלית היא כמובן "את גם וגם" (אם כי אנשים מסוימים שנתקלו במגשים שהזמנתי בחרו דווקא לענות בצווחות מבוהלות "אלוהים אני לא רוצה לדעת ובבקשה תיקח את זה מפה, זה עושה לי סיוטים"), אבל אני רוצה להתעכב דווקא על החלק השלישי בשאלה הכאילו-רטורית הזו, החושף באופן לא מודע את משבר הזהות של רשת הפיצות בפרט – ושל ענקיות המזון המהיר בכלל.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ