אל תחפשו איפוק ביינות של יקב אלכסנדר

יורם שלום, הבעלים של יקב אלכסנדר, ניסה לבצע שינוי סגנוני אך הבין שהוא אוהב את היינות שלו כפי שהם: גדולים, מוחצנים ולא מתכתבים עם הגישה המודרנית

איתי גלייטמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים8
איתי גלייטמן

לפעמים, בלי שהתכוונת לכך, הדברים מסתדרים טוב מכפי שיכולת לתכנן זאת בעצמך. הנה, רק שלושה ימים לפני מועד הביקור המתוכנן שלי ביקב אלכסנדר העלה מארק סקוויירס, המבקר של יינות ישראל באתרו של רוברט פארקר, לרשת החברתית תמונות של שלושה מבקבוקי היין של היקב ועל חזיתם תווית מנצנצת יצוקה בדיל — ומיד התעורר בקרב המגיבים דיון ערני על טיבו של הקשר בין חזות, שיווק ותמחור. לא יכולתי לקוות להכנה טובה יותר לביקור שלי, שכן זה, על קצה המזלג, הסיפור של יקב אלכסנדר: האריזה, הרחוקה שנות אור ממינימליזם, יחד עם גישת תמחור אגרסיבית שהונהגה על ידי היקב לאורך השנים, הפכה אותו למוסד שאזכור שמו לא מותיר את חובבי היין המקומיים אדישים. וזה עוד לפני שמגיעים ליינות עצמם, שגם הם בסגנונם המובהק יכולים להוביל לשיח יין ארכני בפני עצמו.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ