בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אל תחפשו איפוק ביינות של יקב אלכסנדר

יורם שלום, הבעלים של יקב אלכסנדר, ניסה לבצע שינוי סגנוני אך הבין שהוא אוהב את היינות שלו כפי שהם: גדולים, מוחצנים ולא מתכתבים עם הגישה המודרנית

8תגובות

לפעמים, בלי שהתכוונת לכך, הדברים מסתדרים טוב מכפי שיכולת לתכנן זאת בעצמך. הנה, רק שלושה ימים לפני מועד הביקור המתוכנן שלי ביקב אלכסנדר העלה מארק סקוויירס, המבקר של יינות ישראל באתרו של רוברט פארקר, לרשת החברתית תמונות של שלושה מבקבוקי היין של היקב ועל חזיתם תווית מנצנצת יצוקה בדיל — ומיד התעורר בקרב המגיבים דיון ערני על טיבו של הקשר בין חזות, שיווק ותמחור. לא יכולתי לקוות להכנה טובה יותר לביקור שלי, שכן זה, על קצה המזלג, הסיפור של יקב אלכסנדר: האריזה, הרחוקה שנות אור ממינימליזם, יחד עם גישת...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו