הבעיה עם מחירי היין הרבה יותר מורכבת ממה שניב גלבוע מציג

כמעט מתבקש להשתלח בניב גלבוע, 
המוביל קמפיין שבו הוא קורא לסועדים לא לשלם יותר מ–30 שקל לכוס יין במסעדה. למרות השטחיות והפופוליזם, הוא מעלה לדיון נקודה ראויה. אלא שגם כשהוא לכאורה צודק, גלבוע מפספס

איתי גלייטמן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
איתי גלייטמן

לפני כשבועיים, כמדי שנה בסוף ינואר, התקיימה בהיכל התרבות בתל אביב תערוכת "סומלייה" המיועדת לאוכלוסיית היין המקצועית בישראל. במשך כיומיים נחלצו בדוכני היקבים, היבואנים והמפיצים מאות בקבוקי יין, אם לא אלפים, בעוד המבקרים שהגיעו בהמוניהם נהנו כבכל שנה מארגון מקצועי מופתי של האירוע. אם בשנים האחרונות סיפקה התערוכה במה להפתעות וחידושים בעולם היין המקומי (יקב כרמיזן, למשל), השנה הנוכחית שידרה בעיקר יציבות נינוחה. בהעדר יין או יקב מסוימים שייצרו כותרת, היה זה דווקא מבקר המסעדות של ערוץ 10, ניב גלבוע, שהגיע לסקר את התערוכה ועל הדרך גנב את ההצגה עם השקת קמפיין אישי חדש, שבו הוא קורא למרד צרכנים שבמסגרתו לא משלמים יותר מ–30 שקלים על כוס יין ישראלי במסעדה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ