בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יין ורוד "מדמעות חד קרן" הוא שיאו של הטרנד שמספק הצצה לעולם המילניאלס

יין רוזה בגוון המסטיק שיצא מיקב קטן בספרד משגע את העולם. בעליו טוענים כי הוא עשוי מ"דמעות אמיתיות של חד קרן, שנקוו במיקום סודי", אבל אף חד קרן לא נפגע במהלך הכנתו

7תגובות
יין וורוד
gik

2018 אולי הייתה שנת הכלב בסין, אך בשאר העולם היא הייתה כל כולה שנת החד קרן. טרנד החד קרן, שהתחיל לתפוס תאוצה ב-2017, השתלט על החיים המערביים כשהפך לבון טון של המילניאלס. אופנה, אוכל, איפור, צעצועים ואקססוריז – כולם מעוצבים בצבעי הקשת, נוצצים ומעוטרים בחיה המיתולוגית הייחודית והלא מציאותית – הופיעו בכל פינה. מי שחשב שהטרנד ימות יחד עם המעבר לשנה החדשה, התבדה. "דמעות חד קרן" הוא יין רוזה ספרדי חדש שעשוי מ"דמעות אמיתיות של חד קרן, שנקוו במיקום סודי".

יין הרוזה המיוחד שייצרו בעל ואישה מחבל נווארה שבספרד הוא בעל גוון ורוד מסטיקי, מכיל 12% אלכוהול ומחירו עומד על 39 אירו עבור מארז של שלושה בקבוקים. צמד הייננים פרצו לתודעה העולמית ב-2015, אז שיווקו יין כחול שהכה גלים והעמיד את תעשיית היין על הרגליים האחוריות. למרות ההתנגדות העזה שעורר, היין הכחול נמכר כעת ב-25 מדינות ברחבי העולם, כולל בצרפת. "דמעות חד הקרן", אם דאגתם, נקווים בתהליך טבעי לחלוטין וללא פגיעה בחיה עצמה.

הכל - החל מהתווית שעל הבקבוק, דרך הגוון הוורוד המדויק ועד לדברי ההסבר של היין - מכוונים לקלוע לעולם המילניאלים. "ליין הזה יש את היכולת להפוך ימים בלתי מרגשים לימים נפלאים, ימים רגילים למיוחדים. הוורוד הכל כך וורוד הזה הוא סימן לאישיות שלכם", כך נכתב באתר שמציע לשלוח את היין לקצווי תבל (אך עדיין לא לישראל).

סטארבקס יוניקורן - דלג

ב-2018 הגיע שיגעון חדי הקרן לשיא. מעל 10 מיליון תיוגי חד קרן לתמונות באינסטגרם, שיא בחיפושי גוגל (לראשונה עקף החד קרן את החיפוש "בת הים" לשמחת המעריצים) ונדמה שאין חברה בעולם המערבי שלא השיקה מוצר כלשהו שמכיל לוגו של חד קרן – כולל סושי חד קרן. אגב, יין החד קרן אינו משקה דמעות חד הקרן הראשון. ג'ין דמעות חד קרן כבר נמכר באמזון למעלה משנה, לצד בקבוק דמעות חד קרן ללא אלכוהול המכיל "100% דמעות של אושר".

היצור דמוי התיש או סוס, הופיע כבר במיתולוגיה האירופאית הקדומה, אך הפך לצבעוני החל מהמאה ה-16 ואילך. בעשרות השנים האחרונות הוא הופיע במספר רב של יצירות ספרות, תיאטרון וקולנוע, בעיקר כחיזיון תעתועים המקרין חוסר מציאותיות על התרחשות מסוימת. בשנים האחרונות החד קרן אומץ על ידי בני דור ה-Y שראו בו סמל לייחודיות שלהם. עכשיו זה כנראה רק עניין של זמן עד שמישהו ירים את הכפפה, ויתחיל לייצר יין מדמעות תיש.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו