קריצה פמיניסטית ופופ על אסיד: אי אפשר להוריד את העיניים מהפרסומת של ספייק ג'ונז ל"קנזו"

עם תקציב נדיב ויד חופשית ממותג האופנה, יצר במאי הקולנוע מעין סרט קצר שנע בין "נמר, דרקון" ל"זהות כפולה" וחורג מתחום קידום המכירות. ברשת לא חסכו שבחים

איתי שטרן
איתי שטרן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איתי שטרן
איתי שטרן

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ