ברוכים הבאים למקדונלדס. תרצו פודקאסט עם הצ'יפס שלכם?

אחרי ש"ריק ומורטי" הצליחו לגרום למהומות במקדונלדס בגלל רוטב הסצ'ואן, השיקה הרשת פודקאסט ממותג כמעין התנצלות ללקוחות. היא מצטרפת לעוד ועוד חברות מסחריות שמפיקות תוכניות שמע משלהן

דייוויד יפה־בלאני, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
דייוויד יפה־בלאני, ניו יורק טיימס

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ