ברוכים הבאים למקדונלדס. תרצו פודקאסט עם הצ'יפס שלכם?

אחרי ש"ריק ומורטי" הצליחו לגרום למהומות במקדונלדס בגלל רוטב הסצ'ואן, השיקה הרשת פודקאסט ממותג כמעין התנצלות ללקוחות. היא מצטרפת לעוד ועוד חברות מסחריות שמפיקות תוכניות שמע משלהן

דייוויד יפה־בלאני, ניו יורק טיימס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
דייוויד יפה־בלאני, ניו יורק טיימס

הפודקאסט המצליח "סיריאל" היה תחקיר אודיו חלוצי שהיווה השראה לאלפי דרמות פשע אמיתי, ושבעקבותיו יצאו שדרני פודקאסטים ברחבי ארה"ב למסעות דיווח שונים ומשונים. בין היתר, יצאו מאז גם הפודקאסטים "דירטי ג'ון" ו"הוליווד ופשע", "מוות בעמק הקרח" ו"המפלצת מאטלנטה". ואז הגיע "הרוטב" (The Sauce).

"פודקאסט התחקירים" בן שלושת הפרקים יצא בשנה שעברה בחברת המדיה גיזמודו והיו לו שאיפות מעט נמוכות יותר מזיכויו של רוצח מורשע. עם פסקול מטריד שניסה לחקות את זה של "סיריאל", התוכנית חקרה את "התעלומה" סביב העובדה כי מקדונלדס לא העריכה נכון את הביקוש האדיר לרוטב סצ'ואן ובכך עוררה זעם בקרב לקוחותיה. הטוויסט? הבלש המחוספס מגלה שמי שאחראי למחסור ברוטב הוא החברה בכבודה ובעצמה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ