יותר גדול מביונסה: בתרבות הפופולרית כבר לא מפחדים לשחק עם קקי

מוזיאונים שמוקדשים לצואה כבר נפתחו בבריטניה וביפן, צעצועים עם מוטיבים של קקי שולטים בשוק הילדים ובאמזון אפשר אפילו לרכוש רחפן בצורת גללים מעופפים. מדוע פתאום כולם מתעסקים בהפרשה האנושית ואיך זה מסייע להעלאת המודעות לסרטן המעי הגס?

פיטר רובינסון, גרדיאן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מתוך "אימוג'י: הסרט". פטריק סטיוארט בתפקיד הקקי
מתוך "אימוג'י: הסרט". פטריק סטיוארט בתפקיד הקקיצילום: Sony Pictures Animation
פיטר רובינסון, גרדיאן

"קצת היססתי לפני שהקמתי את מוזיאון הקקי הלאומי", מספר דניאל רוברטס, אחד המייסדים של היעד התיירותי המסקרן החדש באי וייט שלחופי בריטניה. "חשבתי, האם ינדו אותי חברתית? האם אנשים יצביעו עליי? האם מעכשיו אהפוך למיסטר קקי?"

אבל החששות התבדו. המוצגים במוזיאון — ארוזים בכדורי ענבר, כמו שארית מטרידה מ"פארק היורה" — היו להיט. במהלך השנה שבה מוקמה האטרקציה בגן החיות של האי וייט, דיווח גן החיות על הקיץ העמוס ביותר שלו אי פעם. "אנשים פשוט אהבו את זה", אומר רוברטס. "לא היינו מוכרים לפני כן, אבל בגלל שדיברנו על קקי, כל העולם הגיע בריצה". פתיחתו של המוזיאון לא יכלה להתרחש בזמן טוב יותר, בגלל שכפי שרוברטס מנסח את זה: "בשנתיים שחלפו מאז שהשקנו, יש ממש פיצוץ של קקי".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ