ריכוזי וכוחני או חלוץ פורץ דרך? יאיר ורדי מסכם קריירה כמנהל סוזן דלל

צנטרליזם, העדר אג'נדה אמנותית, הדרה של חלק ניכר מהרקדנים והכוריאוגרפים – אלה רק מקצת הטענות שמלוות את פרישתו של יאיר ורדי לאחר 30 שנות ניהול סוזן דלל, מאז הקמתו. בראיון עמו הוא הודף את התלונות ומתגאה במהפכה שחולל כשחשף את המחול הישראלי בחו"ל וגם בשיפוץ רחב ההיקף שביצע לאחרונה במרכז. מי יחליף אותו ואיך ייראה התחום אחרי עזיבתו?

יאיר ורדי
יאיר ורדי. "בפן האמנותי של סוזן דלל לא נתתי לאף אחד לגעת"צילום: איליה מלניקוב
יאיר אשכנזי
יאיר אשכנזי

יאיר ורדי מתקשה להסתיר את ההתלהבות הגדולה שלו מהחידוש הטכנולוגי שנוסף בשיפוץ האחרון לבניין "ירושלמי" שבמתחם סוזן דלל בתל אביב: מעלית. ורדי, שיסיים בסוף דצמבר הקרוב כהונה שנויה במחלוקת בת 30 שנה כמנכ"ל וכמנהל האמנותי הכל־יכול של מרכז המחול הגדול והמשמעותי בישראל, מזכיר את המעלית אפילו כשהוא נשאל האם לא היה נכון לפרוש כבר לפני עשור. "אין בי חרטה על כך ואני חושב שהשגתי המון בעשור האחרון", הוא משיב ומתרגש: "בניתי בניין חדש, ואתה יודע איזו תחושה זאת לעלות במעלית? מעלית! מעלית בתוך הבניין! מעלית שנוסעת בז'ז'ז'ז'ז'! זו חגיגה!"

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ