בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אנה וינטור מגדילה פרופיל

השפעתה של אנה וינטור המתרחבת מעבר לעסקי האופנה עומדת במוקד כתבת שער במגזין הלייף סטייל של "וול סטריט ג'ורנל"

תגובות

אנה וינטור מופיעה על שער גיליון אפריל של מגזין הלייף-סטייל "WSJ" של ה"וול סטריט ג'ורנל". כתבת השער של המגזין, שכותרתה "העסק הנקרא 'להיות אנה'", דנה בפועלה של וינטור כעורכת מגזין "ווג" האמריקאי בתוך עולם האופנה ומחוצה לו. השער צולם על ידי מריו טסטינו, המצלם גם בעבור "ווג" מזה שנים רבות. וינטור מופיעה בו בתמונת צדודית, כשלעיניה משקפי השמש של שאנל שהיו לסימן ההיכר שלה. עורכת המגזין, דבורה נידלמן, שבעבר היתה קולגה של וינטור בתאגיד קונדה נסט, אמרה כי וינטור היא דמות חזקה מאוד בעולם העסקים האמריקאי, שמשפיעה בכיוונים רבים ורחבים בהרבה מתחום עיסוקה הספציפי. לדברי נידלמן האירוע השנתי שיזמה וינטור, "Fashion Night Out", נחשב לאחד מהישגיה הגדולים ביותר. האירוע, שהתקיים לראשונה ב-2009 בניו יורק ונהפך לבינלאומי בשנה שלאחר מכן, נועד לסייע לעסקי האופנה. וינטור שיכנעה את כל בעלי החנויות לעבוד באותו יום מעבר לשעות המקובלות, למזוג שמפניה לעוברים ושבים, לערוך מבצעים ומכירות ולעודד באמצעות פרסום נרחב את הצרכנים לבוא ולקנות בחנויות באווירת חג. ההצלחה המסחררת של הרעיון הביאה להתפשטותו אל מחוץ לניו יורק ואף אל מחוץ לארצות הברית.



וינטור על שער WSJ. לא שכחה את משקפי השמש



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו