בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האוצר אורי דסאו יבקר בתערוכה "עבודות חדשות" בגלריה דביר בתל אביב

תגובות

"אלה שלושה אמנים מאוד רלוונטים לחשיבה שלי, לאופן שבו אני ניגש ליחסים בין דימוי כאובייקט ואובייקט כדימוי", אמר השבוע האוצר אורי דסאו בהתייחסו לכריסטופר ויליאמס, חיים סטיינבך ומשה ניניו, שתערוכתם "עבודות חדשות" תיפתח במוצאי שבת בגלריה דביר בתל אביב (נחום 11).

"יש לי זיכרון חזק מאוד מהפעם הראשונה שראיתי עבודה של סטיינבך בנעורי המאוחרים", נזכר דסאו, 31. "המצאת המדפים שלו הראתה לי איך פעולה כה פשוטה יכולה להיות כל כך רדיקלית", הוא מוסיף, בהתכוונו לעבודותיו הסמליות המוכרות ביותר של האמן האמריקאי: מדפי עץ משולשים שעליהם מסודרים תצריפי אובייקטים שונים. בתערוכה הנוכחית יציג סטיינבך עבודה חדשה בצורת ארונית. ויליאמס וניניו יציגו שניהם תצלומים.

"העבודה של ניניו, אתו יצא לי לעבוד בכמה הזדמנויות, מאוד קרובה לזו של ויליאמס, עם הבדלים של הקשר תרבותי וקנה מידה. הגבול הקיים דק מאוד, מינונים מדויקים, החלטות קריטיות של צורה ביחס לתוכן: ניניו קשור ליהדות ולרקע תיאולוגי מטא-צילומי, שחוזר גם אצל ויליאמס אבל בהקשר ביקורתי כלפי קפיטליזם. החיבור של שלושתם נשמע מעולה ואני מאוד מצפה לראותו בתערוכה".

בתערוכה שאצר לאחרונה, "תורת השלבים" במוזיאון פתח תקוה, הציג דסאו תצלום של משה ניניו. "גם עם האחרים", כך העיד, "אשמח לעבוד". דסאו יאצור את התערוכה המרכזית בביאנלה בהרצליה, שתיפתח בסתיו הקרוב.



דסאו. חיבור מסקרן בין שלושה אמנים



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו